اخبار داغ

آخرین نرخ میوه و تره بار در بازار قزوین+جدول قیمت‌ها

آخرین نرخ میوه و تره بار در بازار قزوین+جدول قیمت‌ها
رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، در خصوص وضعیت باراز میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد:سیب کیلویی ۷ تا ۱۰هزار تومان و انار کیلویی۶ تا ۸ هزار تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: انگور کیلویی ۶تا۷هزار تومان و نارنج کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه تازه در بازار قزوین ۴تا ۴هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده وگوجه انبار شده کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان و خیار هم با قیمت ۳ تا ۳هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی با اشاره به افزایش قیمت گلابی در بازار قزوین گفت: امروز گلابی کیلویی ۸ تا ۱۱هزار تومان به فروش می‌رسد و خرمالو شمال کیلویی ۶تا ۱۰هزار تومان عرضه می‌گردد.

,

, , ,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: لیموشیرین کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳هزار تومان و لیمو ترش کیلویی ۵ تا ۸هزار تومان و همچنین فلفل دلمه کیلویی۹ تا ۱۲هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

وی بیان کرد: پرتقال در بازار قزوین کیلویی ۳ تا ۳هزار و ۵۰۰ تومان و پیاز کلیویی ۲هزار و ۵۰۰تومان و سیب زمینی کیلویی ۲هزار و ۵۰۰ تومان است.

,

صادقی پور اضافه کرد: کدو با قیمت ۵هزار تومان و بادمجان هم کیلویی ۳تا ۴هزار تومان و هویج کیلویی ۳ تا ۳هزار و ۵۰۰تومان است.

,

وی گفت: سبزیجات در بازار قزوین ۴هزار و ۵۰۰ تا ۵هزار تومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو کیلویی ۴تا ۴هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: نارنگی کیلویی ۶ تا ۸هزار تومان و سبزی آشی کیلویی ۴هزار و ۵۰۰ تا ۵هزار تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

وی افزود: موز در بازار قزوین کیلویی ۱۲تا ۱۳هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: ذرت مکزیکی کیلویی ۵هزار تومان و ذرت معمولی کیلویی ۵هزار تومان و سیر خشک کیلویی ۵ تا ۶هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

, , ,

صادقی پوراضافه کرد: فلفل کیلویی ۴هزار و ۵۰۰تا ۶هزار تومان و لبو کیلویی ۵ تا ۶هزار تومان و کیوی کیلویی ۷ تا ۸هزار تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

وی ادامه داد: آناناس کیلویی ۳۵ تا ۴۰هزار تومان و به کیلویی ۸تا ۱۲هزار تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: گل کلم کیلویی ۲ تا ۲هزار و ۵۰۰تومان و همچنین برگ کلم  کیلویی ۲ تا ۲هزار و ۵۰۰تومان در بازار عرضه می شود.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه