اخبار داغ

مدیر کمیته امداد نکا اعلام کرد؛

اجرای 118 طرح اشتغال‌زایی تولیدمحور در نکا

اجرای 118 طرح اشتغال‌زایی تولیدمحور در نکا
مدیر کمیته امداد نکا گفت: در 9 ماه امسال 118 طرح اشتغالزایی تولیدمحور در نکا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 73 درصدی را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین بریمان ورندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به پوشش بیش از 26 هزار نفر توسط کمیته اماد امام خمینی(ره) نکا و بهره بردن از خدمات و حمایت های این نهاد در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست های کلان کمیته امداد براساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، سهم مقابل توجهی از اقئامت این نهاد در سال 97 در نکا به اشتغال زایی براساس تولید اختصا داده شده است.

وی افزود: در 9 ماه امسال از مجموع 215 طرح ایجاد شده در این شهرستان 118 طرح در قالب تولیدی بوده که این آمار از سهم 54 درصدی تولیدات و اشتغال ایجاد شده حکایت دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا با بیان رشد 73 درصدی آمار 9 ماه ابتدایی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل، خاطرنشان کرد: این درحالی است که در 9 ماه سال گذشته 153 طرح اشتغال ایجاد شه و از ان نیز تنها 68 طرح تولید بوده که آمار 44 درصدی را به ثبت رسانده بوده است.

این مسئول در مورد اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرایی شدن این طرح ها، اضافه کرد: طرح های تولیدی و اشتغالزایی در زمینه های پرورش گاو، گوسفند، مرغ بومی، اردک و غاز، گلیم بافی، گیاهان دارویی، تولید درب و پنجره، تولید لباس مردانه، ساخت MDF و چندین موضوع دیگر بوده که در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان به اجرا درآمده است.

بریمان ورندی به نقش پر رنگ پرورش و تولید حیوانات و ماکیان محلی توسط کارآفرینان اشاره کرد و گفت: از میان 118 طرح اشتغالزایی محقق شده در 9 ماه امسال، 84 طرح در زمینه پرورش گاو، گوسفند، مرغ بومی و اردک و غاز بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه