اخبار داغ

آخوندی اعتقادی به مسکن مهر نداشت

آخوندی اعتقادی به مسکن مهر نداشت
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه 2500 میلیارد تومان برای پروژه‌های فاقد متقاضی تسهیلات بانکی پرداخت شده، گفت: در حال حاضر 57 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در کشور داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با اشاره به اینکه کل مسکن مهر که از سال 86 شروع شد 2 میلیون و 200 هزار واحد بود که از این تعداد کار ساخت یک میلیون و 986 هزار واحد به اتمام رسیده است، گفت: تاکنون یک میلیون و 740 هزار واحد مسکونی مهر تحویل داده شده است و می‌توان گفت که در دولت یازدهم و دوازدهم سالانه 200 هزار واحد تحویل مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها به دلیل پاره‌ای از مشکلات هنوز امکان تحویل آنها وجود ندارد، گفت: کار نصبیات برخی از واحدهای مسکن مهر به دلیل مشکل خدمات زیربنایی و گاهی به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی به اتمام نرسیده است.
,
 
,
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تأکید کرد: اخیراً این مشکلات را برطرف کرده‌ایم و تحویل سریع‌تر واحدها را پیگیری می‌کنیم.
,
 
,
مهرآبادی ادامه داد: 215 هزار واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی 61 درصد مشکلات عدیده‌ای دارند و تعدادی نیز مشکل حقوقی و قضایی است اما 112 هزار واحد مسکونی نیز مربوط به پروژه‌های تعاونی مسکن است که در مراجع قضایی در حال رسیدگی به مشکلات آنهاست و از رئیس قوه قضاییه خواسته‌ایم که به طور ویژه به این پروژه‌ها رسیدگی شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه با کمیته امداد به تفاهم‌نامه‌ای رسیدیم تا واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی را به آنها و یا سازمان بهزیستی معرفی کنیم، گفت: تعداد واحدهای فاقد متقاضی 57 هزار واحد است؛ پس اگر این واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد و بهزیستی داده شود تعداد واحدهای فاقد متقاضی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.
,
 
,
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: تلاش می‌کنیم که پروژه‌های مسکن مهر را به غیر از پروژه‌هایی که مشکل معارض و یا مشکلات حقوقی دارند را تا پایان سال 98 به اتمام برسانیم.
,
 
,
مهرآبادی با اشاره به اینکه 2500 میلیارد تومان برای پروژه‌های فاقد متقاضی تسهیلات بانکی پرداخت شده است در پاسخ به سؤالی که پرسیدند این عدد نشان می‌دهد که منابع زیادی در پروژه مسکن مهر صرف شده است، گفت: به هر حال پروژه مسکن مهر دارای ایراداتی نیز هست و شاید بتوان این اتلاف منابع را به نوعی پذیرفت. 
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا پروژه مسکن مهر دارای ایراد است یا خیر، گفت: پروژه مسکن مهر در این فصل دارای ایراداتی است.
,
 
,
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در پاسخ به این سؤال که ‌آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی اعتقادی به مسکن مهر نداشتند اما اسلامی وزیر راه و شهرسازی از این پروژه حمایت می‌کند، تفاوت این دو دیدگاه آیا سرعت تحویل واحدهای مسکونی مهر را افزایش خواهد داد یا خیر گفت: دیدگاه‌ها به هر حال متفاوت است و آخوندی اعتقادی به مسکن مهر نداشت.
,
 
,
مهرآبادی افزود: هر چند وزیر سابق راه و شهرسازی اعتقادی به مسکن مهر نداشت اما پیگیری می‌کرد چرا که در دوره وزارت ایشان یک میلیون واحد مسکونی مهر تحویل داده شد. 
,
 
,
وی با بیان اینکه وزیر سابق راه و شهرسازی معتقد بود مسکن مهر باید تمام شود، گفت: اسلامی وزیر راه و شهرسازی به اینکه طرح مسکن مهر ایراد دارد یا خیر ورود نکردند اما معتقدند که تمام دستگاه‌های دولتی باید کمک کنند پروژه مسکن مهر هر چه زودتر تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه