اخبار داغ

صعود استرالیا و اردن به مرحله حذفی

صعود استرالیا و اردن به مرحله حذفی
تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری مقابل سوریه به عنوان تیم دوم گروه دوم جام ملت های آسیا، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدارهای پایانی گروه دوم جام ملت های آسیا به طور همزمان برگزار شد و استرالیا با برتری سه بر 2 مقابل سوریه با شش امتیاز به عنوان دوم تیم گروه، راهی مرحله حذفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اردن نیز با تساوی برابر فلسطین با هفت امتیاز و به عنوان سرگروه، صعود کرد.
,
در دیدار مهم امروز، استرالیا و سوریه در ورزشگاه «خلیفه بن زائد» شهر العین به مصاف هم رفتند که استرالیا در پایان نبردی زیبا به برتری سه بر 2 رسید.
,
سوریه که بر خلاف تصور از 2 دیدار نخست خود تنها یک امتیاز اندوخته بود، بازی برابر استرالیا را تهاجمی آغاز کرد تا به ناکامی های خود پایان دهد.
,
حملات سوریه سبب شد تا این تیم در دقیقه 28 به گل دست یابد که داور این گل را به دلیل خطای مهاجم سوریه، مردود اعلام کرد.
,
در ادامه استرالیا که از شرایط تاکتیکی بهتری سود می برد بر روند کار تسلط بیشتری پیدا کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت.
,
استرالیا در دقیقه 42 با ضربه «آور مبیل» به گل دست یافت، اما «عمر خربین» مهاجم نامدار سوریه تنها 2 دقیقه بعد از شلوغی مخوطه جریمه حریف استفاده کرد و زننده گل تساوی لقب گرفت.
,
این نخستین گل سوریه در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا بود.
,
در نیمه دوم بازهم استرالیا برتری خود را نشان داد و در دقیقه 54 «ایکونومیدیس» گل دوم مدافع عنوان قهرمانی را به ثمر رساند.
,
هرچند مدافع سوریه در صحنه گل تلاش زیادی برای دفع توپ داشت، اما داور کنار دروازه تشخیص داد که توپ از خط دروازه عبور کرده و گل استرالیا پذیرفته شد.
,
در دقیقه 62 توپ در محطوطه جریمه استرالیا به دست کاپیتان این تیم برخورد کرد که «سزار راموس» داور مکزیکی اعتقادی به پنالتی نداشت تا اعتراض اعضای تیم سوریه به اوج برسد.
,
در دقیقه 79 مهاجم سوریه نقش بر زمین شد که داور مکزیکی پس از پرچم کمک داور، نقطه پنالتی را نشان داد. «عمر سوما» از این فرصت استفاده کرد و گل دوم سوریه را به نام خود نوشت.
,
در حالی که تیم سوریه برای گل برتری با سرعت زیادی حملات را طرحی می کرد، استرالیا با شوت تماشایی «توماس روگیچ» در دقیقه 93 به گل رسید تا با پیروزی سه بر 2 بازی را به اتمام برساند.
,
در دیگر دیدار، اردن که با کسب پیروزی در بازی های پیشین، صعودش را مسجل کرده بود در ورزشگاه «محمد بن زائد» شهر ابوظبی به مصاف فلسطین رفت و این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
,
با این اوصاف اردن با هفت و استرالیا با شش امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.
,
فلسطین با 2 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و شانس بسیار اندکی برای قرار گفتن در جمع تیم های سومی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، خواهد داشت.
,
سوریه نیز با یک امتیاز به کار خود پایان داد و حذف شد.
,
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی ماه با حضور 24 تیم به میزبانی امارات آغاز شده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه