اخبار داغ

ایران برابر عراق با کدام سیستم بازی می کند؟

ایران برابر عراق با کدام سیستم بازی می کند؟
تیم فوتبال ایران در 2 بازی برابر یمن و ویتنام با دو سیستم مختلف بازی کرده است و باید دید در بازی با عراق آیا کی روش از سیستم جدید خود رونمایی می کند یا نه.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "ورزش سه"، تیم ملی در بازی با یمن که تیم ملی نیاز به پیروزی پرگل داشت با شکلی تهاجمی تر نسبت به بازی با ویتنام به میدان رفت، آنطور که از متوسط حضور در منطقه بازیکنان تیم ملی در این بازی پیدا است این تیم با آرایشی نزدیک به 2-4-4 لوزی به میدان رفته است. در این سیستم امید ابراهیمی به عنوان راس عقب بازی می کرد، مهدی ترابی بیشتر زمان بازی پشت دو مهاجم حضور داشت و وحید امیری و اشکان دژاگه دو وینگر چپ و راست بودند که در موقعیت سازی به آزمون و طارمی کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,


اما در بازی دوم برابر ویتنام تیم ملی با سیستمی شبیه به 2-3-1-4 بازی کرد، در این سیستم همچنان امید ابراهیمی در راس عقب بازی می کرد و سامان قدوس، اشکان دژاگه و وحید امیری سه بازیکنی بودند که در مرکز زمین تلاش کردند مهدی طارمی و سردار آزمون را صاحب موقعیت گلزنی کنند.

,
,

 

,

, ,


کی روش احتمالا در بازی با عراق محتاط تر از دو بازی اول، تیمش را به میدان می فرستد، چون این تیم با یک تساوی هم به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود می کند و البته نمی خواهد اسیر ضدحمله های سریع حریف بشود.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه