اخبار داغ

پالایشگاه آبادان، مدرن و سودآور می شود

پالایشگاه آبادان، مدرن و سودآور می شود
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: پالایشگاه آبادان در سال‌های بسیار نزدیک به یکی از مدرنترین و سودآورترین پالایشگاه های جهان تبدیل خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، سید علی اکبر میرقادری عصر امروز در آئین افتتاحیه موزه کارآموزان آبادان که در محل باشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جهانگردی هدفدار و بررسی حوادثی که در سیر تاریخ رخداده است، به روش درست مدیریتی منتهی می‌شود در نتیجه آمار و ارقام موجود می‌بایست هدفمند استفاده شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پالایشگاه آبادان به مدرن‌ترین پالایشگاه جهان تبدیل می‌شود
, پالایشگاه آبادان به مدرن‌ترین پالایشگاه جهان تبدیل می‌شود ,
 
,
وی ادامه داد: باید از صنعتی که ۱۱۰ سال از ساخت و تاسیس آن می‌گذرد درس گرفت چرا که نماد زنده بودن شهری است که در زمان خود از بسیاری از کشورها پیشتر بوده است.
,
 
,
میرقادری گفت: واحدهایی که پس از ۸۰ سال در حال کار هستند، نماد قدرت و پیشرفته بودن علمی است که در گذشته از آن استفاده شده است و باید در حفظ و تبیین آن کوشید.
,
 
,
وی ادامه داد: در ۳۰ سال گذشته و پس از جنگ موانع برای توسعه شهر برطرف نشده، دیر شروع کرده ایم و برخی از آن به مافیایی صنعت جهانی مربوط است اما نباید عقب کشید. کارهای عظیم و مهمی در سطح کشور انجام داده اما کافی نبوده است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان ادامه داد: در حاضر پالایشگاه آبادان ۳۰ هزار بشکه نفت خام را تصفیه، ۱۲ هزار لیتر بنزین یورو چهار و ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل و خوراک پتروشیمی آبادان و دیگر واحدها را تامین می‌کند.
,
 
,
میرقادری گفت: امروز خوشحالم که این پالایشگاه با کلید زدن فازهای ۲ و۴ در سال‌های بسیار نزدیک به یکی از مدرنترین و سودآورترین پالایشگاه های جهان تبدیل خواهد کرد.
,
 
,
مدیرعامل پالایشگاه آبادان با بیان اینکه آبادان شهری زنده است و در دورانی که هنوز کشورهای آسیایی و آفریقایی در دوران کشاورزی سنتی به سر می‌بردند، این شهر در صنعت  پیشگام بوده است، تصریح کرد: تدوین، حفظ و مستندسازی این تاریخ یک وظیفه ملی و شرعی است و موجودیت ما بر اساس همین تاریخ تعریف شده است.
,
 
,
وی به پالایشگاه آبادان نیز اشاره کرد و گفت: واحدهایی در پالایشگاه آبادان هم اکنون در حال سرویس قرار دارند که قدمت آنها بیش از ۸۰ سال است.
,
 
,
میرقادری با بیان این که در آستانه یک اتفاق بزرگ در صنعت نفت هستیم، تصریح کرد: من به کوچکی یا بزرگی این موزه (کارآموزان صنعت نفت) نگاه نمی‌کنم بلکه به عقلانیتی که در صنعت نفت ایجاد شده تا خاطره خود را حفظ کند، به بالندگی، رشد، فرانگری و توسعه دست یابد، می‌نگرم.
,
 
,
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان بر ضرورت حمایت همه کارکنان صنعت نفت بر نگهداری میراث این صنعت تاکید کرد و گفت: اگر دوستدار صنعت نفت هستیم و می‌خواهیم به تاریخ و پدران‌مان احترام بگذایم، اگر می‌خواهیم برای آیندگان یک میراث ملموس و افتخارآفرین به جا گذاریم، باید میراث صنعت نفت را برای آیندگان نگاه داریم.
,
 
,
میرقادری تاکید کرد: توسعه و بالندگی یک جامعه به این اتفاق‌هاست و این اتفاق برای نخستین بار در دوره وزارت بیژن زنگنه که بدون شک معمار این جریان بودند، در حال انجام است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه