اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا:

ضرورت همکاری سازمان‌ها برای حل معضل قاچاق سوخت/ موضوع کولبران باید به‌صورت ملی پیگیری شود

ضرورت همکاری سازمان‌ها برای حل معضل قاچاق سوخت/ موضوع کولبران باید به‌صورت ملی پیگیری شود
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه قاچاق سوخت به صورت مافیایی انجام می‌شود، گفت: برای حل این مشکل باید تمام دستگاه‌ها و نهادها به صورت متحد وارد عمل شده و خود را مسئول بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار قاسم رضایی روز سه‌شنبه در جلسه تکریم فرمانده سابق مرزبانی آذربایجان‌غربی که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وجود مرزهای طولانی آذربایجان‌غربی، خوشبختانه امروز شاهد امنیت پایدار در این مرزها هستیم و علی‌رغم همسایگی با ۳ کشور یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: برگزاری ۳ نوبت نشست با فرماندهان مرزبانی ترکیه در تهران، آنکارا و نقطه صفر مرزی نتایج مثبت و قابل توجهی داشته که امیدواریم به زودی شاهد تاثیرات این تصمیم‌ها در روند ثبات امنیت در ۲ طرف مرزها باشیم.

,

فرمانده مرزبانی ناجا، ارتباط تناتنگ مرزبانان آذربایجان‌غربی با نیروهای مرزبانی را از نقاط قوت خدمت در این استان دانست و تاکید کرد: توفیقات امروز مرزبانی در حفط و حراست از مرزها به دلیل همراهی مرزنشینان و تعامل سازنده این عزیزان با نیروهای مرزبانی است.

,

وی، ادامه داد: افزایش ۱۵ برابری کشف احشام قاچاق، ۱۰ برابر شدن ممانعت از خروج اتباع بیگانه و نیز افزایش ۳ برایر کشف البسه قاچاق جزو مهم‌ترین دستاوردهای مرزبانی آذربایجان‌غربی در سال‌جاری به حساب می‌آید که امیدواریم در آینده همین روند ادامه داشته باشد.

,

سردار رضایی، در بخش دیگری از سخنان خود، در واکنش به مطالبه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی مبنی بر نحوه حل موضوع قاچاق سوخت و‌ نیز بحث کولبران، بیان داشت: قاچاق سوخت امروزه به صورت مافیایی مدیریت می‌شود و برای حل این مشکل باید تمام دستگاه‌ها و نهادها پای کار آمده و خود را در برابر این پدیده شوم مسئول ببینند.

,

وی، همچنین در زمینه کولبری نیز عنوان کرد: تمام تلاش مرزبانان رعایت حال کولبران است ولی باید این موضوع به صورت کشوری و ملی بررسی و پیگیری شود تا راه‌حل مناسبی برای آن یافته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه