اخبار داغ

بعد از سال‌ها مبارزه با سرطان؛

حسین محب‌اهری چشم از جهان فروبست

حسین محب‌اهری چشم از جهان فروبست
حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، بامداد امروز دار فانی را وداع گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محب اهری متولد ۲۹ مهرماه سال ۱۳۳۰ بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، بامداد امروز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه و در سن ۶۷ سالگی چشم از جهان فروبست. وی از بازیگران باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون بود که فعالیتی مستمر در این حوزه‌ها داشت و حتی با وجود بیماری، بر صحنه تئاتر به ایفای نقش می‌پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در عرصه تئاتر در نمایش‌هایی چون «مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین» به کارگردانی بهرام بیضایی و «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی به ایفای نقش پرداخته بود.

,

در عرصه سینما نیز حضور در آثاری چون «وقتی همه خوابیم»، «گلچهره»، «جیب برها به بهشت نمی‌روند»، «سفر جادویی»، «من زمین را دوست دارم» و «روز واقعه» از جمله تجربیات بازیگری محب اهری بوده‌اند.

,

محب اهری در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «علی البدل»، «دردسرهای عظیم ۲»، «پایتخت ۲»، «تبریز در مه»، «مختارنامه» و «شب عید» نیز  به ایفای نقش پرداخته بود.

,

 شبکه اطلاع رسانی راه دانا درگذشت حسین محب اهری را به خانواده این هنرمند و جامعه هنری ایران تسلیت می‌گوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش مهر؛ مریم کاظمی کارگردان تئاتر و از همکاران باسابقه حسین محب‌اهری درباره آیین تشییع پیکر این هنرمند پیشکسوت گفت: پیکر زنده‌یاد محب‌اهری که بامداد امروز و پس از سال‌ها مبارزه با سرطان دارفانی را وداع گفت، صبح فردا پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه به سمت خانه ابدی تشییع خواهد شد.

,

وی درباره مکان برگزاری این مراسم افزود: در حال حاضر دوستان و همکاران در خانه تئاتر جلسه‌ای برگزار کرده و در حال بررسی گزینه‌ها هستند و حتما امروز جزئیات این مراسم و مکان برگزاری آیین تشییع اعلام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه