اخبار داغ

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

۵۰۰ محفل قرآنی در زنجان برگزار می شود/ برگزاری نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در زنجان

۵۰۰ محفل قرآنی در زنجان برگزار می شود/ برگزاری نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در زنجان
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: محفل انس با قرآن کریم و اهدا ثواب آن به روح پاک امام (ره) و شهدای انقلاب در 500 مرکز مجری طرح تلاوت نور برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی در استان زنجان برگزار  می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از 12 تا 22 بهمن ماه نمایشگاه روزنامه های روز شمار انقلاب در کانون های مساجد استان زنجان برپا می شود،ادامه داد: مسابقات جام دیجیتال در کانون الهادی زنجان نیز به همین مناسبت برگزار می شود.

,

این مسئول با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدای انقلاب در کانون های مساجد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است، ادامه داد: 10 باب کانون فرهنگی و هنری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی می شود.

,

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان تصریح کرد: محفل انس با قرآن کریم و اهدا ثواب آن به روح پاک امام (ره) و شهدای انقلاب در 500 مرکز مجری طرح تلاوت نور برپا می شود.

,

حجت الاسلام یار محمدی به ارسال پیامک های مناسبتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: اعضای کانون های مساجد استان در راهپیمائی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت.

,

وی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان همزمان با این ایام در استان خبرداد و افزود: برگزاری سرود سراسری 600 نفری در سطح استان در سالروز  لحظه ورود امام به میهن هم از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان زنجان است. 

,

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره آموزش خبرنگاری با عنوان «هر مسجد یک خبرنگار» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت:شرکت اعضای کانون های مساجد استان در مراسم تکبیر گویی شب 22 بهمن، برگزاری جلسات خاطره گویی انقلاب در بین نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه ها در این زمینه است.

,

حجت الاسلام یار محمدی دیدار با خانواده شهدا، آذین بندی مساجد در طول دهه مبارک فجر، برگزاری طرح تفسیر کوتاه و طرح شنبه های با کتاب را از دیگر برنامه های این ایام در کانون های مساجد عنوان کرد.

,

وی از برگزاری نشست کلاس های تبیین ویژگی های انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری یاسر خبر داد و گفت:  جشن انقلاب در کانون های نبی اکرم (ص)، مرتضی آوینی، عرفان، بلال، ترنج، قمربنی هاشم، شهید باهنر، نبوت، شهید فهمیده، فاطمیه، نجم، گل نرگس و دکتر شریعتی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه