اخبار داغ

نماینده مردم سرخس در مجلس خبر داد؛

آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستای سرخس

آغاز عملیات گاز رسانی به ۶ روستای سرخس
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات علمک گذاری گاز به 6 روستای محور شیرتپه و سنگر شهرستان سرخس در هفته جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با نسیم سرخس، درباره گازرسانی به ۶ روستای شهرستان سرخس گفت: عملیات گازرسانی به ۶ روستای سرخس چندین سال است که در حال انجام است و در این مدت دو پیمانکار تغییر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدادی از مردم ۶ روستای محور شیرتپه و سنگر به دفتر بنده برای تسریع در گازرسانی به این روستاها مراجعه کردند، گفت: پیرو مراجعاتی که مردم این ۶ روستا به دفتر اینجانب داشتند با مدیرعامل گاز استان به صورت مفصل مکاتبه و پیگیری کردیم.

,

 

,

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: از هفته جاری علمک گذاری این ۶ روستا شروع می شود و امیدواریم که این علمک گذاری ها با سرعت انجام شود.

,

 

,

وی عنوان کرد: ۶۰۰ علمک طی ۴۵ روز تا ۲ ماه آینده در ۶ روستای محور شیرتپه و سنگر گذاشته می شود و طبق قول پیمانکار هر روز ۱۵ علمک نصب می شود.

,

 

,

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر علمک ۲ واحد را شامل می شود یعنی پس از پایان علمک گذاری ۱۲۰۰ بهره بردار از گاز بهره مند می شوند.

,

 

,

قاضی زاده هاشمی درباره طولانی شدن گازرسانی به این روستاها گفت: تلاش کردیم که گازرسانی تا دهه فجر انجام شود اما به دلیل توقف هایی که اتفاق افتاد و نوسانات ارزی و همچنین عدم تامین همه این علمک ها و لوازم آنها این پروژه با کمی تاخیر در حال انجام است و امیدواریم تا ۲ ماه آینده کار علمک گذاری به پایان برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه