اخبار داغ

معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

دانشجویان در خط مقدم تصمیم سازی و اجرای رویدادهای قرآنی قرار گیرند

دانشجویان در خط مقدم تصمیم سازی و اجرای رویدادهای قرآنی قرار گیرند
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت های شایسته در بین دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، تشکیل شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی لازم و ضروری است. به ویژه با توجه به ظرفیت های دانشجویی این دانشگاه،‌ باید دانشجویان در خط مقدم تصمیم سازی و اجرای رویدادهای قرآنی قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس سید عبدالجلیل حسینی کارشناسان مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت های شایسته  در بین دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه، تشکیل شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی لازم و ضروری است. به ویژه با توجه به ظرفیت های دانشجویی این دانشگاه،‌ باید دانشجویان در خط مقدم تصمیم سازی و اجرای رویدادهای قرآنی قرار گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد:  هماهنگی، همدلی و کار تشکیلاتی یکی از ارکان اثربخش رویدادهای قرآنی است و برگزاری کارگاه هایی با محوریت سبک زندگی قرآنی  بستری جهت اشاعه و گسترش معارف ناب قرآن و عترت می باشد.

,

, ,

حسینی در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی افزود:‌ کارشناسان قرآنی مرکز قرآن و عترت دانشگاه، قالب و محتوای برنامه های قرآنی را با محوریت مضامین ناب قرآن و سیره اهل بیت ترسیم نمایند. اعتماد به دانشجو می بایست در اولویت رویکردهای مدیر و کارشناسان فرهنگی قرار بگیرد.

,

وی افزود: از کارشناسان مرکز قرآن و عترت می خواهم تا کانون دانشجویی قرآن و عترت را فعال تر نمایند و تدوین و اجرای رخدادهای قرآنی دانشگاه را به دانشجویان بسپارند.

,

کارشناسان مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر   با اشاره به خوابگاه دانشجویان، تاکید کرد: محیط خوابگاهی را مناسب ترین بستر جهت ترویج و توسعه معارف قرآنی برای قشر دانشجو است و برگزاری کرسی های تلاوت، محافل انس با قرآن و کارگاه های قرآنی را در محیط خوابگاه ها ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه