اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا:

دشمنان آرزوی ۴۰ ساله نشدن انقلاب را به گور خواهند برد

دشمنان آرزوی ۴۰ ساله نشدن انقلاب را به گور خواهند برد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: مردم ایران اسلامی تبعیت از رهبری را رمز مقابله با دشمنان در مسیر حرکت خود دانسته و با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت، دشمنان را در آرزوی نرسیدن انقلاب به جشن 40 سالگی ناکام می‌گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرهنگ مهدی متوسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به قرار داشتن در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال 1357، اظهار کرد: این انقلاب از همان ابتدا با شعار اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) پایه‌گذاری شد و به پیروزی رسید.

وی افزود: از همان ابتدا نیز دشمنان برای عمر این انقلاب نوپا بازه‌های زمانی را پیش‌بینی می‌کردند تا شاید بتوانند با تضعیف روحیه کارگزاران و به خصوص مردم ایران اسلامی روزی به نقشه‌های پلید خود جامه عمل پوشانده و به اهداف خود در براندازی نظام دست پیدا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان فداکاری شهدا در مسیر استقامت انقلاب اسلامی پس از پیروزی، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان به هر دری زدند تا قطار پیش رونده این نهضت را هر طور که شده از حرکت نگه دارند.

این مسئول اضافه کرد: اما با فداکاری شهدا و درایت رهبران این نهضت، به پشتوانه حضور همیشگی مردم در تمام عرصه‌ها این انقلاب به بالندگی بیش از پیش دست یافته و هر روز نیز با شتاب بیشتری مسیر رشد و ترقی را طی می‌کند.

وی گفت: مواجهه با فتنه‌های مختلف به امری عادی و مرسوم برای ملت ایران تبدیل شده و مردم ایران این درک را در مقابل بازی‌های نخ‌نما شده دشمنان علیه خود پیدا کرده‌اند که برای رسیدن به قله‌های افتخار و آقایی در جهان براساس تفکر استقلال، آزادی و جمهوریت متکی بر مردم سالاری دینی همواره این فتنه‌ها وجود داشته و باید با وحدت، ایمان و پیروی از رهبری و لی فقیه همه این فتنه‌ها را پشت سر بگذارند.

* وحدت، ایمان و تبعیت از رهبری، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

وی تصریح کرد: اکنون که در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دشمن آخرین تلاش خود برای به زانو درآوردن مردم ایران اسلامی را با حربه جنگ اقتصادی به کار گرفته و سعی دارد با فشار اقتصادی صبر مردم را به پایان برساند.

وی افزود: ملت ایران پایداری بر آرمان‌ها را از فاطمه زهرا(س) آموخته که در دفاع از ولی خود بدون توجه به جنس لطیف زنانه به میدان آمد و جان خود را برای بقای اسلام و حمایت از ولی زمان خود فدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان لزوم کمک مردم به یکدیگر و نظام برای عبور از آخرین نقشه‌های دشمنان، اذعان کرد: همه باید در کنار هم با وحدت و پشت سر رهبری معظم انقلاب دست در دست هم نهاده و در این محاصره تمام عیار اقتصادی به هم کمک کنیم.

این مسئول اضافه کرد: ملت ایران مثال مناسبی برای آیه قرآنی تغییر سرنوشت مردم توسط خداوند براساس خواست خود آنان است، چراکه مردم ما در برهه های مختلف با اتکا به درایت رهبری خود، خواست خود را بر خواست دشمنان قالب کرده و خداوند نیز این خواست همگانی را به مرحله عمل درآورده است.

وی در پایان گفت: برای نظام اسلامی بن بستی وجود ندارد و هرکس که قصد ناامید کردن مردم را دارد خائن و از سرسپردگان دشمن در داخل به شمار می‌آید که مردم نیز باید بدون توجه به خناسان داخلی و تبلیغات رسانه‌ای پر هیاهوی خارجی تنها با اتکال به خداوند و همدلی و اتحاد این پیچ تاریخ و امتحان الهی را پشت سر بگذارند چراکه فردای ملت ایران روشن و پر غرور خواهد بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, * وحدت، ایمان و تبعیت از رهبری، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی, * وحدت، ایمان و تبعیت از رهبری، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه