اخبار داغ

آیت‌الله احمد مبلغی:

اسلام، وحدت و رهبری محورهای اساسی انقلاب/اسلام هراسی توطئه‌ای بزرگ است

اسلام، وحدت و رهبری محورهای اساسی انقلاب/اسلام هراسی توطئه‌ای بزرگ است
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اسلام، وحدت و رهبری را محورهای اساسی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شیعه اصولاً مدافع اسلام و در جهت خدمت به امت اسلامی حرکت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله احمد مبلغی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حقیقت ممتد و مستمر است که در 22 بهمن کلید خورده و باقدرت و اقتدار به‌پیش می‌رود، نباید تصور کرد که انقلاب یک واقعه تاریخی بوده و امروز در ویترین به آن نگاه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: بایستی خطوط اصلی انقلاب اسلامی را حفظ و در مواجه با زمان، مسائل و نسل‌های جدید تعریف نمود، همان‌طوری که اسلام که انقلاب در دامان آن شکل‌گرفته است را تعریف می‌کنیم.

,

 

,

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اسلام، وحدت و رهبری را محورهای اساسی انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: امروزه بی‌تفاوتی و سهل‌انگاری در قبال انقلاب اسلامی به‌مثابه یک سم مهلک است، انقلاب اسلامی بایستی بر دوش خود یک سلوک اسلامی را برای انسان‌های امروزی با همه خطوط زیبای آن، بهتر ازآنچه بوده ترسیم کند زیرا رسانه‌هایی که الآن در دست داریم با ده‌ها سال قبل متفاوت است و می‌توانیم آموزه‌های اصیل که انقلاب در جهت استقرار آن کارکرده به جامعه امروزی و جهانی عرضه کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروزه متأسفانه ایجاد هراس نسبت به نهضت‌های اصیل، به‌مثابه توطئه‌های بزرگ گسترش پیداکرده است، تصریح کرد: اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی اضلاع یک توطئه و دارای یک مرکزیت واحد است، از طرفی می‌خواهد اسلام را از چشم نسل‌های امروزی بد جلوه دهد و عجیب این است که در بین پیامبران الهی فقط پیامبر اسلام(ص) را مورد هجوم قرار می‌دهند که نشان‌دهنده این است که از جایی این قضیه تولید می‌شود.

,

 

,

آیت‌الله مبلغی تصریح کرد: ما برای همه پیامبران احترام قائل هستیم و اهانت به هر پیامبری را اهانت به حرکت الهی در روی زمین میدانیم؛ زوم کردن در یک پیامبر به‌صورت مدام برای اینکه چهره پیامبر را از چشم انسان‌های امروزی بیندازند، یک توطئه‌ اساسی نسبت به اسلام است که شاید ابعاد بیشتری هم دارد.

,

 

,

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در قبال اسلام هراسی باید در تبیین سیره پیامبر(ص) و انعکاس دادن سیره اخلاقی، الهی، انسانی، در رفتار و نگاه خود و جوامع اسلامی تمرکز کنیم، چراکه یک توطئه بزرگ است و در مبارزه با آن باید به‌نوعی گفت‌وگوهایی با ملت‌های اسلامی داشته باشیم و تمرکز بر خطر اسلام هراسی در جهان اسلام را بیشتر و ابعادش را بازکنیم.

,

 

,

وی گفت: شیعه اصولاً مدافع اسلام و در جهت خدمت به امت اسلامی بوده است، اما این را امروزه طور دیگری وانمود می‌کنند که گویا خطری برای امت است حتی ملت‌هایی که از قبل امیدهایی بسته بودند به وحدت شیعه و سنی امروزه تبلیغات زیادی است که آن‌ها را به وحدت بدبین کنند.

,

 

,

آیت‌الله مبلغی اشاره‌ای به ایران هراسی کرد و اظهار داشت: خطرها خیلی در رسانه‌ها و حرکت‌های دشمنان به‌طورجدی به سمت ما می‌آید که باید بیدار باشیم، ایران با همه اقتداری که دارد مظلوم‌ترین کشوری است که از حیث تبلیغات جهانی که علیه ایرانی که می‌خواهد رفتار و مناسبات انسانی حاکم باشد و از ظلم و ستم به دور باشد وارونه جلوه می‌دهند و ملت‌های نزدیک به ایران را می‌ترسانند.

,

 

,

وی افزود: مواجهه با این خطر بسیار حساس است و ابعاد مختلفی دارد، باید از حیث هم‌اندیشی فکری، دیپلماسی، سیاسی و راهبردی تمرکزمان بر خطر ایجاد نسبت به هر سه افزایش یابد، یکی از راه‌های مواجه سلوک است چراکه ما سلوکمان باید کمترین بهانه در اختیار کسانی بدهد که با همه توان و قوت آمده تا نقاطی را بگیرند و به‌دروغ بزرگ کنند، ما باید در این زمینه خیلی رفتار دقیق‌تر و حساب‌شده‌تری داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه