اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر:

کارآفرینی و رفع چالش‌های اقتصادی هدف استراتژیک است

کارآفرینی و رفع چالش‌های اقتصادی هدف استراتژیک است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش برای کارآفرینی و رفع این چالش‌ها را به‌عنوان یک هدف و مسئولیت مدنظر قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، اسماعیل عبدالهی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی می‌تواند نقش همکاری توانمند و اثرگذار را در کنار صنایع ایفا کند و توان خود را برای یاری رساندن به صنایع به منصه ظهور برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, . ,

 

,

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با درک صحیح از خواسته‌های به‌حق رهبر معظم انقلاب از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و توجه به شرایط و ضروریات جامعه و کشور، آماده تعامل و ورود به عرصه همکاری با صنایع است و در این راستا با تشکیل کارگروه‌های علمی و پژوهشی و اتکا به ظرفیت‌ اعضای هیأت علمی و قابلیت‌های دانشجویان به‌ دنبال فعال‌ سازی توان دانشگاه در بخش ارتباط با صنعت است.

, . ,

 

,

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هر میزان در بحث کارآفرینی و رفع مسائل اقتصادی و اجتماعی تلاش کرد، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش برای کارآفرینی و رفع این چالش‌ها را به‌عنوان یک هدف و مسئولیت مدنظر قرار داده است.

, . ,


وی تشریح کرد: تعامل دانشگاه با صنایع نه تنها یک نیاز استانی، بلکه یک نیاز ملی است.دانشگاه با داشتن شأن و منزلت قابل قبول در جامعه به‌خوبی می‌تواند در میدان کار و عمل قرار گرفته و از پس وظایف محوله برآید،

,
, .دانشگاه با داشتن شأن و منزلت قابل قبول در جامعه به‌خوبی می‌تواند در میدان کار و عمل قرار گرفته و از پس وظایف محوله برآید،,

 

,

عبدالهی با تشریح طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در نخستین فاز اجرایی این طرح که به منظور تولید علم برای رفع چالش‌های جامعه و اجرایی‌شدن یافته‌های علمی در بخش صنعت پایه‌گذاری شده است، نظام موضوعات و مسائل شناسایی و متناسب با ظرفیت دانشگاه‌ها، مأموریت انجام فعالیت‌های مشخص پژوهشی به آنان داده می‌شود.

, . ,


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با گلایه از نگاه صرفاً آموزشی برخی صنایع به دانشگاه‌ها، عنوان کرد: این تفکر باید تغییر کند؛ چراکه ترکیب توان علمی دانشگاه و قدرت اجرایی صنایع در کنار هم، توان فوق‌العاده و راهبردی را ایجاد خواهد کرد که قادر به انجام مأموریت‌های بزرگی خواهد بود.

,
, . ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه