اخبار داغ

هوشمند سازی ۹۰۰ کلاس درس در بانه / بدهی ۱۱۰ میلیارد ریالی ادارات شهرستان بانه به شهرداری

هوشمند سازی ۹۰۰ کلاس درس در بانه / بدهی ۱۱۰ میلیارد ریالی ادارات شهرستان بانه به شهرداری
رئیس آموزش و پرورش بانه اظهار کرد : با توجه به اهمیت هوشمند سازی مدارس و تاثیر انکار نشدنی آن جهت یادگیری در این راستا با پیگیری های زیاد بالغ بر 900 کلاس درس از مدارس سطح شهر و روستاهای پرجمعیت شهرستان بانه هوشمند سازه شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی،  با سفر یک روزه و بازدید نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی استان کردستان از مدرسه استثنایی تربیت جهت تجهیز و هوشمند سازی این مدرسه رضا خضری رئیس اداره آموزش و پرورش بانه خاطر نشان کرد : خوشبختانه تاکنون 900 کلاس از 1430 کلاس درس موجود درسطح شهر و روستا هوشمند سازی شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،, با سفر یک روزه و بازدید نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی استان کردستان از مدرسه استثنایی تربیت جهت تجهیز و هوشمند سازی این مدرسه رضا خضری رئیس اداره آموزش و پرورش بانه خاطر نشان کرد : خوشبختانه تاکنون 900 کلاس از 1430 کلاس درس موجود درسطح شهر و روستا هوشمند سازی شده است .,

 

,

خضری بیان کرد : در مدارس هوشمند، فرآیندهای یاددهی – یادگیری تقویت می شود و مهارت های کلیدی دانش آموزان با تکیه بر فعالیت های گروهی ارتقا می یابد.

, .,

 

,

 

,

, ,

 

,

رئیس آموزش و پرورش بانه با تاکید بر اینکه مدرسه استثنایی تربیت این شهرستان از امکانات و فضای بسیار مناسبی جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی داراست ،  افزود : امروز به همت و یاری نماینده سقز و بانه  تعداد 15  سیستم به ارزش 2 میلیارد ریال برای هوشمند سازی مدارس بانه فراهم شده و با اولویت بندی در سطح مدارس توزیع خواهد شد .

, 15 ,

 

,

رضا خضری ادامه داد : در هر حال هوشمندسازی مدارس یعنی محیط یاددهی و یادگیری را با توجه به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای آموزشی نهادینه کنیم. درواقع در فرآیند هوشمندسازی مدارس، فناوری اطلاعات از پایه در مدارس نهادینه می‌شود تا دانش‌آموزان با توجه به وسایل و ابزارهایی که در اختیارشان است، بتوانند به بهترین نحو از تکنولوژی‌های آموزشی استفاده کنند . 

,

 

,

, ,

در پایان این بازدید که علاوه بر محسن بیگلری ، مدیرکل بهزیستی کردستان ، شهردار ، رئیس اداره بهزیستی و تعدادی از مسئولین ادارات بانه نیز حضور داشتند ، تعداد 2 کلاس درس مدرسه استثنایی تربیت هوشمند سازی شد که با احتساب این دو مورد تعداد کلاس های هوشمند این مدرسه  به 6 کلاس رسید .

,

 

,

در ادامه محسن بیگلری ضمن بازدید از شهرداری دیداری هم با کارکنان این اداره داشت و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت .

,

 

,

, ,

, ,

 

,

در ابتدا شهردار بانه با اشاره به وضعیت پیش آمده برای کل شهرداری های کشور از جدیت و پشتکار پرسنل  اداری و خدماتی این اداره تقدیر و تشکر کرد و اذعان کرد : عدم ایجاد منابع مالی پایدار برای شهرداری موجب شده تا با فروکش کردن ساخت و ساز در شهرها، درآمد شهرداری از محل عوارض ساخت و ساز به شدت کاهش یابد و همین امر در نهایت به عدم پرداخت حقوق کارکنان انجامیده و در این راستا نیازمند پیگیری نمایندگان برای حل مشکلات پیش رو هستیم .

,

 

,

وریا وثوقی ادامه داد : شهرداری هر ماه حدود 15 میلیارد ریال حقوق  به کلیه پرسنل (کارگر و کارمند ) پرداخت می کند و با توجه به مشکلات پیش آمده می تواند منایعی همچون بدهی های گذشته ادارت شهرستان به شهرداری  کمک حال بسیار مناسبی برای ما  در وضعیت کنونی باشد .

,

 

,

شهردار بانه تصریح کرد : در حال حاضر بسیاری از ادارات شهرستان بانه عوارض سالهای گذشته خود را به شهرداری پرداخت نکرده اند و این بدهی ها  به 110 میلیارد ریال رسیده است که با تزریق این پول بخش زیادی از این مشکلات مرتفع می گردد .

,

 

,

نماینده سقز و بانه هم با با تاکید بر  اینکه در این وضعیت گرانی و رکود اگر کسی حتی یک ماه نتواند حقوق دریافت کند بدون شک برای تامین مایحتاج خود با مشکل جدی روبرو می شود  گفت :  برای حل پاره ای از مشکلات تلاش می شود این مطالبات که ثبت شده هستند به صورت تهاتری به شهرداری باز پس داده شود

, ,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه