اخبار داغ

چه تعداد ایرانی یارانه می‌گیرند؟

چه تعداد ایرانی یارانه می‌گیرند؟
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها آخرین وضعیت این تفحص را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت این تحقیق و تفحص گفت: جمع‌بندی هیئت در قالب گزارش قرار است در یکی از جلسات کمیسیون اقتصادی قرائت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه قرار بوده حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان در سال‌های گذشته از سوی برخی دستگاه‌ها به این سازمان پرداخت شود، ادامه داد: بخشی از این مبلغ به حساب این سازمان واریز نشده البته این سازمان نیز باید به دستگاه‌های واریزی‌های می‌داشته که این اتفاق رخ نداده است.
,
 
,
نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: به طور نمونه باید ۱۰ درصد از منابع هدفمندی یارانه‌ها در اختیار وزارت بهداشت قرار داده می‌شده که تنها ۲ درصد اختصاص داده شده و قرار بوده به بخش صنعت و تولید ۳۰ درصد اختصاص داده شود که تنها ۱ درصد اختصاص یافته است.
,
 
,
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه آمار افرادی که یارانه دریافت می‌کنند متفاوت است، اضافه کرد: آماری که مرکز آمار ارائه کرده و آماری که ما در جریان تحقیق و تفحص دریافت کرده‌ایم متفاوت است.
,
 
,
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد:مرکز آمار جمعیت ایران را ۸۲ میلیون نفر اعلام کرده و سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه بگیران را ۷۸ میلیون‌نفر اعلام کرده است، طبق آماری که دولت ارائه کرده ۲۳ میلیون نفر یارانه بگیر در داخل کشور حذف شده‌اند و ۶ میلیون نفر نیز خارج کشور حذف شده‌اند آماری که ارائه شده نشان می‌دهد که جمعیت کشور بالای ۹۰ میلیون نفر است که این موضوع خلاف واقع است.
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه