اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری دانشگاه های استان بوشهر:

اساتید انقلابی در افزایش سطح آگاهی جوانان تلاش کنند

اساتید انقلابی در افزایش سطح آگاهی جوانان تلاش کنند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت: اساتید انقلابی به هر میزان که می توانند باید نسبت به افزایش سطح آگاهی های قشر جوانان وآشنایی آنها با شگردهای دشمنان و مقابله با آنها تلاش کنند و نگذارند جوانان ما تحت تاثیر شایعات آنها قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گفت: امروز دشمن از ابزار های مختلفی برای نفوذ و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده میکند و یکی از مهمترین راهکارهای برخورد با دشمن استفاده از فضای مجازی است، اینکه مقام معظم رهبری بر استفاده از فضای مجازی تاکید دارند بیانگر این است که فضای مجازی در میان نسل جوان کشور نقش مهم و عمیق و تاثیرگزار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دشتی افزود: امروز فضای مجازی همانند بلندگوی رسایی در خانه دل جوانان رسوخ پیدا کرده و قطعا مسئولیت دلسوزان نظام بسیار سنگین و حساس خواهد بود و اساتید باید با برنامه صحیح و یک کار تشکیلاتی ذهن و قلب جوانان را به سوی حق هدایت و فرهنگ اصیل دینی را برای مخاطبان تبیین نمایند.

,

, ,

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به تلاش دشمن جهت شایعه سازی و تهمت پراکنی و به جان یکدیگر انداختن مردم تاکید کردند و همه را به هوشیاری و بصیرت فرا خواندند و خطاب به جوانان گفتند که جوانان با هوشمندی فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تودهنی به دشمنان تبدیل کنند.

,

دشتی افزود: آگاهی بخشی در محیط های دانشگاهی وظیفه ی همه ی دلسوزان بویژه اساتید انقلابی است که به هر میزان که می توانند باید نسبت به افزایش سطح آگاهی های قشر جوانان وآشنایی آنها با شگردهای دشمنان و مقابله با آنها تلاش کنند و نگذارند جوانان ما تحت تاثیر شایعات آنها قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه