اخبار داغ

توقیف محموله بزرگ تریاک در بوکان/ شرور سابقه دار در دام پلیس

توقیف محموله بزرگ تریاک در بوکان/ شرور سابقه دار در دام پلیس
فرمانده نیروی انتظامی بوکان از کشف و ضبط محموله بزرگ تریاک و همچنین دستگیری شروز سابقه دار در بوکان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ مجید محبعلی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز؛ در خصوص جزئیات این دو خبر پلیسی عنوان کرد: با اطلاع رسانی و همکاری شهروندان تیم های عملیاتی نیروی انتظامی در ادامه مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ از یک دستگاه خودروی سواری پراید مقدار ۲۷ کیلو و ۲۷۰ گرم تریاک را کشف و ضبط نمودند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی اظهار داشت: سوادگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر که سعی داشتند این محموله مواد مخدر را از شهرهای عمقی کشور وارد حوزه استحفاظی شهرستان بوکان نمایند.

,

مجبعلی تصریح کرد: قبل از هرگونه اقدام و توزیع توسط نیروهای جان برکف فرماندهی انتظامی بوکان متوقف و عامل اصلی نیز دستگیر که بهمراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل گردید .

,

دستگیری فردی با ۱۱ فقره شرارت در بوکان

,

هچنین در ادامه این گفتگو سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی شهرستان بوکان از دستگیری فردی با هویت (ح.ش) معروف به (آ.خ) در این شهرستان طی یک عملیات پلیسی خبر داد.

,

وی افزود: این متهم که دارای ۱۱ فقره سابقه کیفری از جمله شرارت، تخریب، اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت ، نزاع و درگیری دسته جمعی، راه بندان، ایجاد ضرب و جرح عمدی و تمرد به مامورین را در پرونده داشت با هماهنگی مقام قضایی توسط تیم های عملیاتی پلیس دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان گردید .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه