اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس :

رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور است

رفسنجان دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور است
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: رفسنجان با وجود ۳۴ حلقه چاه غیر مجاز دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار شب گذشته در نشست خبری در حاشیه اختتامیه نمایشگاه کتاب مس در جمع خبرنگاران به سؤالات آنها پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

انارکی محمدی در پاسخ به سوالی در مورد تعیین رئیس آموزش و پرورش رفسنجان اظهار داشت: برای مشخص شدن رئیس آموزش و پرورش رفسنجان اسامی چند نفر از فرهنگیان شهر به مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است و قول داده اند تا پایان این هفته، جواب استعلام ها را خواهند داد و رئیس آموزش و پرورش معرفی می شود.

,

وی در پاسخ به سوالی در مورد ساماندهی افاغنه با اشاره به وجود بیش از ۷۰ هزار تبعه افغانی و معضلات و مشکلات آنها در این شهرستان گفت: ۱۶ شهرستان کشور مهمانشهر دارند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند در رابطه با آن طرحی در کشور دنبال می‌شود.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در مورد استانی‌شدن انتخابات خاطر نشان کرد: استانی شدن انتخابات در صورتی خوب است که همه زیرساخت‌ها فراهم باشد که دو فوریت این طرح رای آورده و جزئیات آن هنوز شروع نشده است اما آنچه در این طرح مهم است فعالیت احزاب به صورت استانی است احزاب ما ضعیف هستند ما حزب قوی در استان نداریم.

,

وی در مورد سوال حذف چهار صفر از پول ملی که مطرح شد آن را در بعد روانی، تورم و ارزش پول ملی اثرگذار دانست و گفت: الان شاید موقع مناسبی برای این کار هزینه‌ بر نبود اما در مجموع موافق آن هستیم.

,

انارکی محمدی در پاسخ به سئوالی در مورد فروش اموال غیر منقول شرکت تعاونی پسته بیان داشت: شرکت پسته رفسنجان تابع قوانین شرکت‌های تعاونی است و تصمیم‌گیری‌ها در آن بر اساس نظر مجمع عمومی است و فروش اموال برای بهینه‌سازی می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از مسئولیتهای اجتماعی مس، فعالیت های فرهنگی است گفت: توقع داریم بیش از این به بخش فرهنگی توجه شود، با همه زحماتی که درمجتمع مس و روابط عمومی مس سرچشمه کشیده می شود قطعا انتظار می رود که به مسائل فرهنگی توجه ویژه شود زیرا نیاز مردم است و آسیب های اجتماعی را کاهش خواهد داد.

,

وی ادامه داد: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی، برگزاری جشن ها، مراسم های مذهبی، مراسمات کشوری، بخش های آموزشی پژوهشی و… فعالیت های خوبی را انجام می دهد.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار با تاکید بر اینکه باید همه کمک کنیم، تا در بخش فرهنگی شهر بیش از این کار شود عنوان کرد: از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه توقع داریم که به خانه مطبوعات رفسنجان توجه ویژه ای داشته باشد، به خبرنگاران، هفته نامه ها، روزنامه نگاران و حتی در بحث چاپ به نشریات کمک شود، زیرا خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، باید کمک شود تا خانه مطبوعات قوی و فعالی داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه