اخبار داغ

یادداشت؛

اصلاح‌طلبان چه خوابی برای استاندار دیده‌اند؟!

اصلاح‌طلبان چه خوابی برای استاندار دیده‌اند؟!
جوسازی های اخیر اردوگاه اصلاح‌طلبان علی‌ الظاهر برای متزلزل نشان دادن مقر حاکمیتی استان بوده و هشداری به استاندار کرمانشاه است که مراقب باشد تا چه خوابی برایش دیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرصادنیوز این روزها جنب و جوش لابی‌های ریز و درشت اصلاح‌طلبان برای متزلزل نشان دادن صندلی نماینده دولت در استان کرمانشاه بالا گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

یکبار مسئله فرش قرمز پهن کردن کرمانی‌ها برای استاندار کرمانشاه را پیش کشیدند و در بوق و کرنا کردند که هوشنگ بازوند قرار است به ولایت کرمان برود که البته مشخص شد اینها همه زاییده تخیلات آنها بود.

,

بار دیگر موضوع بازنشستگی استاندار کرمانشاه و مشمول شدنش در مورد قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را علم کردند و با وجود اعلام رسمی اینکه بازوند مشمول نیست، باز هم با کمک تریبون‌هایشان در فضای مجازی به این موضوع ناصواب دامن ‌زدند که البته این موضوع با اغماض استاندار روبرو شد.

,

از موارد دیگر قابل تامل تحرکات رسانه‌ای اردوگاه اصلاح‌طلبان، موضوع احتمال کاندید شدن بازوند برای انتخابات مجلس در سال آینده به عنوان نماینده لرستان است که با شانتاژ رسانه‌ای و دروغ‌پردازی به آن دامن زدند که بازوند را مجبور به واکنش کرد و وی رسما اعلام کرد که قصد کاندید شدن برای نمایندگی مجلس را ندارد.

,

همچنین لابی‌های اصلاح‌طلب که مهره‌چینی‌های مدیریتی‌ استان ظاهرا چندان باب میلشان نبوده از بازوند گله‌مندند و این بار نمایندگانشان را جلو انداخته‌اند، به طوری که احمد صفری، نماینده اصلاح طلب استان در مجلس در اظهارات اخیرش از برخی انتصابات استان که بدون هماهنگی با آنها صورت گرفته ابراز ناراحتی کرده است.

,

زیاده‌خواهی احزاب اصلاح‌طلب در گماردن مهره‌های دست نشانده موضوع جدیدی نیست و استانداران قبلی در دولت یازدهم و دوازدهم هم بر این موضوع صحه گذاشتند که برخی‌ها چون به خواسته‌هایشان نمی‌رسند بنا را بر تخریب و انتقاد می‌گذارند.

,

هرچند از این جماعت بعید هم نیست که باز هم در باج‌خواهی‌هایشان از مدیر ارشد استان شکست خورده باشند و حالا با حاشیه‌سازی سعی در بر هم زدن تمرکز و دلسرد کردن استاندار داشته باشند.

,

این جنب‌وجوش‌هایی که از جنبه شیطنت رسانه ای خارج شده و علی‌الظاهر برای متزلزل نشان دادن مقر حاکمیتی استان است هشداری به استاندار کرمانشاه است که مراقب باشد تا چه خوابی برایش دیده‌اند.

,

 زهرا آقایی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه