اخبار داغ

تازه‎ترین اقدامات محرومیت‎زدایی سپاه

تازه‎ترین اقدامات محرومیت‎زدایی سپاه
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: سپاه ۵۰ درصد هزینه هر طرح و پروژه‌ای که برای ایجاد امنیت پایدار و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده ارائه شود را، تقبل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در گفتگو با ۱۸:۳۰ گفت: بهره‌برداری از ۵۴۰۰ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه در قالب قرارگاه‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی در مرز‌های کشور صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه طرح‌های عمرانی در دور افتاده‌ترین نقاط مرزی کشور انجام شده است گفت: این نقاط در مناطق حساس مرزی و مناطقی که کمتر به آن‌ها توجه شده است و یا امکان حضور نهاد‌ها و دستگاه‌های دیگر وجود ندارد انجام شده است.
,
 
,
سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه محرومیت زدایی با امنیت و ایجاد شغل رابطه نزدیکی دارد، افزود: اگر در مناطق محروم و مرزی به ایجاد شغل و افزایش سطح اقتصادی مردم توجه شود در کنار حضور نظامی، امنیت پایدار بوجود خواهد آمد.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه نگاه ما به امنیت یک نگاه پایدار است گفت: امنیت پایدار همان نگاهی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مد نظر دارد، زمانی اتفاق می‌افتد که مولفه‌های مختلف و همه جانبه را در نظر گرفته باشیم.
,
 
,
او افزود: یکی از مصادیق امنیت، امنیت نظامی در مرز‌ها است که با حضور نیروی نظامی برقرار می‌شود که ممکن است بدون حضور نظامی به مخاطره بیفتد، اما با حضور مردم و ایجاد طرح‌های عمرانی اشتغال زا امنیت پایدار و دائمی بوجود می‌آید.
,
 
,
او با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار شغل مستقیم در مرز‌های دور افتاده ایجاد کرده ایم افزود: در کنار امنیت نظامی مرزنشینان آرامش در زندگی و رفع دغدغه‌های اقتصادی آن‌ها آرامش پایدار را به دنبال خواهد داشت و از مهاجرت به شهر‌ها جلوگیری می‌کند.
,
 
,
پور جمشیدیان با بیان اینکه مرزنشینان باید شغل داشته باشند تا دنبال قاچاق نروند گفت: برخی از مرز نشینان که کار قاچاق می‌کنند سودجو نیستند، اما از روی ناچاری و بیکاری اقدام به قاچاق می‌کنند.
,
 
,
سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان با اشاره به اینکه در مرز‌های جنوب شرقی کشور برخی از مردم که شناسنامه ایرانی دارند هنوز کپر نشین هستند و آب آشامیدنی ندارند، گفت: تامین مواد غذایی، خدمات عمرانی روستایی، بهداشتی و شغل جزئی از امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب پذیری کشور است.
,
 
,
او با اشاره به اینکه برخی مرزنشینان و روستائیان کفش ندارند، افزود: باید مشکل اساسی مرزنشینان را بوسیله ایجاد شغل و مسکن برای همیشه برطرف کرد.
,
 
,
او با بیان اینکه تامین امنیت پایدار تنها وظیفه سپاه پاسدارن نیست افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران رسیدگی به مناطق محروم را جزئی از رسالت خود می‌پندارد اقدام به بستن قراردا‌های مختلف تولید مسکن کرده است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به زحمات دولت در محرومیت زدایی افزود: تلاش‌های دولت کفایت نمی‌کند. اکنون ۷ گروه مهندسی در مناطق محروم در حال فعالیت هستند. ما حاضریم ۵۰ درصد هزینه‌های طرح‌هایی که سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای محرومیت زدایی مناطق مرزی و کم بضائت ارائه می‌کنند را به عهده بگیریم.
,
 
,
پورجمشیدیان افزود: در هر پروژه عمرانی در مناطق محروم که با مشارکت هر گروه و سازمانی صورت گیرد همکاری می‌کنیم و نیازی به نام بردن از اسم نیروی زمینی سپاه نیست.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه