اخبار داغ

توصیه آیت‌الله جنتی درباره بررسی بودجه

توصیه آیت‌الله جنتی درباره بررسی بودجه
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در بررسی بودجه باید جلوی اسراف گرفته شود، گفت: متاسفانه در این زمینه شاهدیم در جاهایی پول‌های زیادی بی‌دلیل هزینه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه امروز شورای نگهبان طی سخنانی، گفت: هرساله در ماه‌های پایانی سال به دلیل وجود مسائل فوق‌العاده‌ای از جمله بررسی بودجه، تراکم کاری بیشتری داریم که این موضوع فعالیت دوچندان می‌طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دبیر شورای نگهبان افزود: با توجه به اینکه در آستانه بررسی بودجه در مجلس شورای اسلامی هستیم نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌توجه باشیم و باید فعالیت ما در این زمینه بیشتر باشد.
,
 
,
آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه در بررسی بودجه باید جلوی اسراف گرفته شود، اضافه کرد: متاسفانه در این زمینه شاهدیم در جاهایی پول‌های زیادی بی‌دلیل هزینه می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده، از تشدید مخالفت‌ها و دشمنی‌های بی‌علت با نظارت شورای نگهبان انتقاد و خاطرنشان کرد: این هجمه زودهنگام که اغلب از خارج هدایت می‌شود به منظور تضعیف
,
 
,
جایگاه این نهاد مقدس است و ما باید از مواضع به‌حق شورای نگهبان در اجرای نظارت قانونی دفاع کنیم.
,
 
,
دبیر شورای نگهبان با توضیح مختصری از روند ادامه درمان آیت‌الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان اظهار امیدواری کرد به لطف خداوند و دعای مومنان شفای عاجل این عزیز را شاهد باشیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه