اخبار داغ

رئیس اورژانس کشور؛

عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خوب است/ پیگیر استخدام برای اورژانس هستیم

عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خوب است/ پیگیر استخدام برای اورژانس هستیم
رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی همدان بسیار فعال بوده و تا به امروز عملکرد خوبی داشته است، گفت: پیگیر استخدام نیروی انسانی برای اورژانس هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع،‌ پیرحسین کولیوند در نشست امروز خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اورژانس همدان یکی از بهترین مراکز فوریت‌های پزشکی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،‌,

 وی افزود: 3 هزار پایگاه اورژانس و 41 پایگاه هوایی فعال در سطح کشور وجود دارد که در حال حاضر 320 موتور آمبولانس نیز تهیه شده است.

,

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه فوریت‌های پزشکی در هر حادثه و سوانح نخستین دستگاهی است که بالای سر بیمار و مجروح حاضر می‌شود، گفت: کاهش زمان رسیدن از اهداف ما بوده و تا کنون خوب عمل کرده‌ایم.

,

 وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی همدان بسیار فعال بوده و تا به امروز عملکرد خوبی داشته است اما باید جلسات کمییسون راه برای کاهش آمار فوتی‌ها در تصادفات با برنامه‌ریزی‌های مناسب پیگیری و اجرا شود.

,

کولیوند با بیان اینکه همدان پیگیر دریافت امکانات خود باشد، خاطرنشان کرد: نرم‌افزار اورژانس تا عید نوروز در همه شهرها راه‌اندازی می‌شود.

,

وی برگزاری دوره‌های آموزشی برای پیشگیری از حوادثی چون چهارشنبه سوری با نزدیک شدن به پایان سال را مهم دانست و گفت: پیگیر استخدام نیروی انسانی برای اورژانس هستیم.

,

, ,

شروع عملیات عمرانی 11 باب بنای ویژه پایگاه‌ اورژانس

, شروع عملیات عمرانی 11 باب بنای ویژه پایگاه‌ اورژانس, شروع عملیات عمرانی 11 باب بنای ویژه پایگاه‌ اورژانس,

در ادامه حبیب معصومی با اشاره به دستاوردها، اقدامات و گزارش عملکرد مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در سال‌های 92 تا 97 اظهار کرد: تعداد پایگاه‌ها از 40 به 57 باب رسیده که چهار پایگاه به دانشکده اسدآباد منتقل شده است.

,

وی با بیان اینکه 10 بنای جدید برای پایگا‌ه‌ها احداث شده، گفت: اورژانس هوایی با 250  مورد مأموریت تا به امروز، از مردادماه 93 راه اندازی شده است.

,

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان همدان از اخذ رتبه یک برنامه‌های کاهش خطر بلایا در سال 94 خبر داد و گفت: جذب 93 نیروی پیمانی و دریافت 50 عدد آمبولانس جدید و تدارک 220 دستگاه بی سیم دیجیتال و سایر تجهیزات شبکه ارتباطات بی سیم از دیگر اقدامات بوده است.

,

وی اضافه کرد: کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار یا مصدوم مورد توجه بوده و در حال حاضر در شهرها چهار دقیقه و در جاده‌ها هفت دقیقه است.

,

معصومی با بیان اینکه هشت پد فرود بالگرد استاندارد در مراکز درمانی 6 شهرستان تابعه استان احداث شده است اظهار کرد: عملیات عمرانی احداث 11 باب بنای ویژه پایگاه‌های اورژانس شروع شده است.

,

وی از برگزاری 60 دوره آموزشی در هر سال برای کارکنان خبر داد و گفت: وسایل ورزشی برای تمام پایگاه‌های استان فراهم شده است.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه شکوفایی اورژانس کشور در سالهای اخیر کاملا ملموس است و رضایتمندی‌ها افزایش یافته است گفت: عملکرد آمبولانس‌ها قبل از طرح تحول نظام سلامت مناسب نبود.

,

حبیب‌الله موسوی‌بهار با اشاره به خریداری آمبولانس‌های مجهز گفت: تقویت نیروی انسانی، توجه به کارکنان، امکانات رفاهی و اجرای قانون بهره‌وری مورد توجه بوده است.

,

وی از رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه بوعلی سینا برای ایجاد پایگاه امدادرسانی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این موضوع هر چه سریع‌تر محقق شود‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه