اخبار داغ

در یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و شهدای مدافع حرم مطرح شد:‏

۱۴۳ شهید شیعه و سنی سهم سیستان وبلوچستان از عملیات کربلای۵/ شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است

۱۴۳ شهید شیعه و سنی سهم سیستان وبلوچستان از عملیات کربلای۵/ شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است
فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان 143 شهید شیعه و سنی را سهم این خطه از کشور در عملیات کربلای پنج دانست و گفت: شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، صبح امروز یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان نظامی و انتظامی، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسئولان  و خانواده های شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

سردار امان اله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان در این مراسم با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان در عملیات کربلای پنج، 143 شهید شیعه و سنی تقدیم نظام کرده که در راس همه آنها سردار شهید حاج قاسم میرحسینی قائم مقام لشکر41 ثارالله بود، اظهار کرد: همه نعمات الهی که امروز در نظام جمهوری اسلامی همه ما از آن بهره مند هستیم به برکت وجود امام راحل و انقلابی که پایه کردند، می باشد.

به گفته وی، امروز اگر می خواهیم ثبات، استحکام و راه انقلاب، شهدا و فرامین امام(ره) جاری باشد آن هم در همه ابعادی که دشمن سعی دارد انقلاب را از مسیر خود دور کند باید مطیع رهبر انقلاب باشیم.

فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: مردم سیستان وبلوچستان و تمام کسانی که در این استان از همه اقوام حضور دارند بی شک جز مجاهدینی هستند که در حمایت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

گشتاسبی با بیان اینکه شهید میرحسینی پرچم دار شهدای جنوب شرق کشور است،گفت: یادواره عملیات کربلای پنج یکی از بی نظیرترین برنامه هایی است که فرزندان، رزمندگان، بزرگان و نخبگان این استان دنبال می کنند تا یاد شهدا پایدار و استوار بماند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
, ه,
,
,
,
, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه