اخبار داغ

معاون فرماندار اسدآباد اعلام کرد؛

لزوم نظارت بیشتر بر سرویس بهداشتی مدارس

لزوم نظارت بیشتر بر سرویس بهداشتی مدارس
معاون فرماندار اسدآباد با تأکید به نظارت بر سرویس بهداشتی مدارس، گفت: این نظارت‌ها شامل همه مدارس هیأت امنایی، دولتی و غیرانتفاعی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ یزدان آزرمی پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: همه مراکز عرضه لبنیات دارای مجوز هستند و نظارت مستمر بر آنها صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،‌,

وی با تأکید بر نظارت بر سرویس بهداشتی مدارس، گفت: این نظارت‌ها شامل همه مدارس هیأت امنایی، دولتی و غیرانتفاعی می شود.

,

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه باید نشاط اجتماعی را در سطح جامعه افزایش دهیم، ادامه داد: در حوزه خودکشی باید بیشتر به علت‌ها پرداخت نه معلول، که این وظیفه همه ادارات است.

,

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به توزیع و فروش قرص‌های اعصاب و روان، گفت: توزیع این نوع قرص‌ها صرفا باید از طریق پزشک صورت بگیرد و داروخانه ها حق فروش این نوع قرص‌ها را بدون نسخه پزشک ندارند.

,

نظری‌پویا با بیان اینکه هیچگونه اپیدمی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده، افزود: در این زمینه  750 دز واکسن توزیع شده است و در بیمارستان قائم (عج) دو تخت ایزوله برای این نوع بیماری پیش‌بینی شده است.

,

در ادامه رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: بیش از هزار نوع بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد و یکی از این بیماری‌ها آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است.

,

عادل بصیری محمدپور افزود: در سطح شهرستان اسدآباد هیچ گونه علایمی از این بیماری مشاهده نشده که لبته فروش مرغ زنده ممنوع است.

,

وی خاطرنشان کرد: این ویروس در فصل زمستان بیشتر رواج داشته و باید مراقبت‌ و نظارت‌ها  بیشتر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه