اخبار داغ

معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد؛

توزیع بیش از ۷۰۰۰ تن نهاده دامی در استان همدان

توزیع بیش از ۷۰۰۰ تن نهاده دامی در استان همدان
معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 5 هزار تن نهاده دامی برای مرغداران و 2 هزار تن نهاده برای دامداران در استان همدان در نظر گرفته شده که بر روی قیمت مرغ اثرگذار خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نظرپور امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه هفته گذشته در ارتباط  با تبادل پول برای واردات نهادها‌ی دامی مشکلاتی به وجود آمد، اظهار کرد: شرکت‌های واردکننده که باید تعهدات مالی خود را انجام می‌دادند در حوزه نقل و انتقال پول با موانعی روبه‌رو شدند که باعث ایجاد خلأ یک هفته‌ای شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دامی در سطح کشور ورود کرد، افزود: مشکل نقل و انتقال پول برطرف شده و روند طبیعی توزیع نهاده‌ها برقرار خواهد شد.

,

معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام در هفته جاری 5 هزار تن نهاده‌ سهمیه برای مرغداران و 2 هزار تن نهاده برای دامداران اعلام کرده، گفت: برای مرغ تخم گذار نیز نهاده جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه توزیع نهاده‌ها بر روی قیمت مرغ  اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: توزیع نهاده‌ها به سرعت آغاز شده و یک تعهد هم در نظر گرفته شده تا به ازای نهاده‌ها، مرغ به ستاد تنظیم بازار ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه