اخبار داغ

مسوول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد؛

برگزاری برنامه فرهنگی «10 شب، 10 خاطره» در ایام الله دهه فجر

برگزاری برنامه فرهنگی «10 شب، 10 خاطره» در ایام الله دهه فجر
مسوول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین‌(ع) استان همدان از برگزاری برنامه فرهنگی «10 شب، 10 خاطره» به مناسبت 40 سالگی انقلاب در ایام الله دهه فجر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کرمی امروز در گفت‌و گو با نافع از برگزاری برنامه فرهنگی «10 شب، 10 خاطره» به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این برنامه از 11 تا 22 بهمن ماه در تالار فجر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه در این برنامه می‌خواهیم از مبارزان انقلابی استان که هر کدام متعلق به اصناف و اقشار مختلف دعوت کنیم تا مبارزات مردم با رژیم پهلوی را بازگو کنند، افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی استانی آن انجام شده اما دستگاه‌های دولتی فرهنگی مانند ارشاد، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار باید در این برنامه پای کار باشند تا بتوان کارها را نهایی کرد.

,

مسوول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هنوز راویان خاطرات مشخص نشده، بیان کرد: بنا داریم در هر روز یک قشر خاطره‌گویی داشته باشد به طوری که از همه اقشار از جمله دانش‌ آموزی، دانشجویی، بانوان، اصناف، نیروهای مسلح و...را در نظر گرفته‌ایم.

,

وی با بیان اینکه برنامه‌های جنبی نیز در کنار این برنامه تدارک دیده شده، ادامه داد: پخش کلیپ و شعرخوانی پیش‌بینی شده و از دو نفر از پیشکسوتان انقلاب نیز در این مراسم تجلیل می‌شود.

,

کرمی به جشنواره «رنگ خاک، بوی سیب» که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان طراحی شده اشاره و تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش شعر سپید، کودک و نوجوان و کلاسیک برنامه‌ریزی شده و تاکنون قریب به 150 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

,

وی با بیان اینکه این جشنواره مختص اشعار دفاع مقدسه بوده و اختتامیه آن در بهمن ماه است، گفت: داوری آثار ارسالی آغاز شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه