اخبار داغ

رئیس فدراسیون اسکی در گفتگو با دانا:

اسکی از کمبود بودجه رنج می‌برد/ کسی اسپانسر نمی‌شود/ اقتصاد و ورزش به هم مرتبط هستند

اسکی از کمبود بودجه رنج می‌برد/ کسی اسپانسر نمی‌شود/ اقتصاد و ورزش به هم مرتبط هستند
رئیس فدراسیون اسکی گفت: افزایش اعتبارات دولتی فدراسیون اسکی بستگی به این دارد که کل اعتبارات وزارت ورزش در بودجه افزایش یابد.
[

عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با بودجه اسکی اظهار داشت: اعتبارات فدراسیون اسکی دو منبع دارد، یکی اعتبارات دولتی و دیگری اعتبارات خصوصی. وقتی اقتصاد کشور پویا باشد اعتبارات بخش خصوصی بیشتر می شود و وقتی وضعیت اقتصادی خوب نباشد به دلیل کاهش سهم بخش خصوصی، سهم اعتبارات دولتی بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

افتخاری در ادامه در خصوص بیشتر شدن بودجه اسکی خاطر نشان کرد: افزایش اعتبارات دولتی فدراسیون اسکی بستگی به این دارد که کل اعتبارات وزارت ورزش در بودجه افزایش یابد که شامل افزایش اعتبار همه فدراسیون ها می‌شود و اسکی هم مانند بقیه رشته‌ها برخوردار می شود. ما واقعا نیاز به افزایش اعتبارات داریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. اقتصاد و ورزش به هم مرتبط هستند و هر چه شرایط اقتصادی بهتر باشد وضعیت ورزش هم بهتر می شود.

,

رئیس فدراسیون اسکی پیرامون استان های پیش رو در این رشته ورزشی افزود: استان تهران و البرز در اسکی در کشور از دو منظور از سایر استان ها پیش هستند. اول امکانات و پیست های اسکی و دوم استعدادهای نیروی انسانی این دو استان از سایر استان‌ها پیش هستند. بهترین پیست های کشور دیزین، توچال و دربند هستند یعنی این دو استان زیر ساخت های بهتری دارند و بارش های برف خوبی داشتیم.

,

وی در مورد مسائل اعزام ها برای تورنمنت های مختلف اسکی گفت: البته این را هم بگویم استان های دیگر هم به دنبال توسعه زیرساخت ها و پیست های اسکی هستند. با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های زندگی، خدا را شکر هنوز هم کودکان و نوجوانان جذب این رشته می شوند و به اسکی رو می آورند. سرمایه گذاری اصلی ما بر روی نونهالان و نوجوانان است.

,

افتخاری پیرامون وضعیت مالی فدراسیون تصریح کرد: من به تمامی کمیته‌ها اعلام کرده ام اگر بتوانند حامی مالی را جذب کنند فدراسیون می تواند بخشی از اعتبارات اعزام تیم ها و برنامه های آنان را تامین کند.

,

رئیس فدراسیون اسکی در پایان درباره جذب اسپانسر تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی سخت کشور تاکنون جذب سرمایه صورت نگرفته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه