اخبار داغ

دادستان اردبیل:

مدیریت پسماند در اردبیل اصولی نیست/ خبر چهار هزار زباله گرد در اردبیل تکذیب شد

مدیریت پسماند در اردبیل اصولی نیست/ خبر چهار هزار زباله گرد در اردبیل تکذیب شد
دادستان اردبیل گفت:با توجه به اینکه عملیات مدیریت پسماند در اردبیل به صورت کامل، علمی و اصولی انجام نمی شود، برخی افراد با سو استفاده از شرایط حاضر موجب تغییر در روند جمع آوری پسماند شهر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،ناصر عتباتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه عملیات مدیریت پسماند در اردبیل به صورت کامل، علمی و اصولی انجام نمی شود، برخی افراد با سو استفاده از شرایط حاضر موجب تغییر در روند جمع آوری پسماند شهر شده که این امر موجب تهدید بهداشت عمومی و نارضایتی شهروندان و انتشار آلودگی در سطح معابر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سبلان‌ما,

دادستان اردبیل در خصوص خبر اشتباه منتشر شده از سوی خبرگزاری ایرنا از جلسه مدیریت پسماند شهر اردبیل در محل استانداری اعلام کرد: این خبر موجب برداشت ناصحیح از موضوع شده بود که تذکر جدی و لازم در جهت انتشار صحیح اخبار داده شد.

,

عتباتی خاطر نشان کرد اصحاب رسانه در فعالیت های رسانه ای و انعکاس اخبار دقت کامل داشته و با توجه به موضوع اطلاع رسانی کامل را منتشر کنند.

,

قاضی ناصر عتباتی گفت: با توجه به اینکه عملیات مدیریت پسماند در اردبیل به صورت کامل، علمی و اصولی انجام نمی شود، برخی افراد با سو استفاده از شرایط حاضر موجب تغییر در روند جمع آوری پسماند شهر شده که این امر موجب تهدید بهداشت عمومی و نارضایتی شهروندان و انتشار آلودگی در سطح معابر شده است.

,

دادستان مرکز استان اعلام کرد: اخیرا طرحی از سوی چند جوان خوش فکر و تحصیل کرده اردبیلی با عنوان جمع اوری و تفکیک پسماند از مبدا به صورت علمی تهیه و به دفتر حمایت از حقوق عامه دادستانی اردبیل ارایه شده است.

,

عتباتی ضمن اعلام اینکه بر حسب تحقیقات تعداد قابل توجهی از افراد به امر جمع آوری پسماند، تفکیک، بازیافت و وارد کردن به چرخه مجدد مصرف در حال فعالیت میباشند که در صورت حمایت قانونی از این طرح، طرح جمع آوری پسماند از مبدا به صورت علمی در اردبیل اجرا و افراد فعال در این حوزه مورد حمایت های قانونی قرار خواهند گرفت.

,

وی گفت: برای مدیریت پسماند در اردبیل نیاز به فرهنگ سازی و حمایت مسئولین است چرا که زباله های قابل بازیافت امروز به عنوان طلای کثیف از ارزش بالایی برای فعالان در این حوزه برخوردار است.

,

ناصر عتباتی خاطر نشان کرد اصحاب رسانه در فعالیت های رسانه ای و انعکاس اخبار دقت کامل داشته و با توجه به موضوع اطلاع رسانی کامل را منتشر کنند.

,

پیش تر خبری از جلسه مدیریت پسماند شهر اردبیل درج شده بود که در آن از قول دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفته شده بود که چهار هزار نفر در اردبیل زباله گردی می‌کنند و این موضوع آسیب‌های اجتماعی زیادی به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه