اخبار داغ

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و لرستان صورت گرفت؛

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در لرستان

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در لرستان
فرمانده انتظامی استان گفت: 80 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و لرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در گفت‌وگو با نافع تشریح این خبر گفت: با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان مشخص شد یک محموله مواد مخدر از استاهای جنوبی به سمت استان‌های غربی کشور با یک کامیون در حال انتقال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اقدام عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، این کامیون را در محور‌های استان لرستان متوقف و در بازرسی از آن 80 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک متهم در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

,

وی با بیان اینکه اشراف و تعامل اطلاعاتی و عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است، خاطرنشان کرد: این تعاملات ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد کرده و فرماندهیی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.

,

 

,

کشف سوخت قاچاق در تویسرکان

, کشف سوخت قاچاق در تویسرکان, کشف سوخت قاچاق در تویسرکان,

فرمانده انتظامی استان در ادامه به کشف سوخت قاچاق اشاره و تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، طرح مبارزه با  قاچاق سوخت در شهرستان تویسرکان اجرا شد.

,

وی افزود: در اجرای این طرح و با انجام ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان، از چهار دستگاه کامیون کشنده در مجموع 91 هزار و 426 لیتر بنزین قاچاق کشف شد.

,

سردار کامرانی‌صالح بیان کرد: سوخت قاچاق کشف شده به قصد تحویل در سلیمانیه عراق بارگیری شده بود که در این رابطه 6 متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه