اخبار داغ

سارقان 10 میلیاردی در کرج به دام قانون افتادند/ 15 مالباخته شناسایی شدند

سارقان 10 میلیاردی در کرج به دام قانون افتادند/ 15 مالباخته شناسایی شدند
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان منزل که اقدام به 50 فقره سرقت در شهرهای مختلف کشور کرده بودند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سردار سید جعفر حسینی امروز چهارشنبه گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت منزل به شیوه تخریب در ورودی منازل به پلیس آگاهی استان البرز،  بلافاصله تحقیقات اولیه در خصوص شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.
 
جانشین فرمانده انتظامی البرز افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که سرقت‌ها به شیوه تخریب در ورودی منازل، ساعت‌ های ابتدایی شب در مناطق کوی کارمندان، باغستان و اشتراکی از سوی سرنشینان سه دستگاه خودرو سمند، 405 و پراید انجام شده است.
 
سردار حسینی اظهار داشت: با انجام تحقیقات گسترده میدانی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر و از منزل آنها تعدادی اموال سرقتی شامل لوازم برقی، قالیچه و تابلو فرش‌های دستباف نفیس، پوشاک و قطعات خودرو کشف و سه دستگاه خودرو 405 ، سمند و پراید توقیف شد.
 
وی تصریح کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت هستند، در بازجویی ‎ ‌های ماموران به جرم خود مبنی بر 50  فقره سرقت منزل در شهرهای تهران، کرج، اسلامشهر، اندیشه، اشتهارد، قم و فردیس اعتراف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی البرز در خاتمه با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه براساس اعلام نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تا کنون 15 نفر از مال باختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر آنها ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه