اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان:

سرعت غیرمجاز در زنجان ۳ کشته برجای گذاشت

سرعت غیرمجاز در زنجان ۳ کشته برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به وقوع دو حادثه در محورهای استان زنجان گفت: در اثر سرعت غیرمجاز در دو حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 با 2 کشته و یک مجروح در محور قیدار- گرماب خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور قیدار – گرماب ، بلافاصله ماموران برای بررسی صحنه در محل حادثه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو 405 به دلیل لغزنده بودن سطح جاده منحرف و به داخل دره سقوط کرده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان بیان کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که متأسفانه سرنشین دیگر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

,

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

,

واژگونی خودرو پژو آردی جان راننده آن را گرفت

, واژگونی خودرو پژو آردی جان راننده آن را گرفت, واژگونی خودرو پژو آردی جان راننده آن را گرفت,

مظفری با اشاره به اینکه واژگونی خودرو پژو آردی دراتوبان زنجان- تبریز جان راننده آن را گرفت خاطر نشان کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو آردی در اتوبان زنجان-تبریز به علت لغزنده بودن مسیر ناشی از بارش برف و سر عت غیرمجاز از مسیر خود خارج و واژگون شده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: در این حادثه متاسفانه راننده پژو آردی بر اثر شدت حادثه ناشی از واژگونی در دم جان باخت.

,

وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات، علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی ناشی از عدم کنترل و داشتن سرعت غیر مطمئنه در جاده لغزنده اعلام کرد.

,

مظفری به شهروندان توصیه کرد: رانندگان در هنگام بارندگی از سفرهای غیر ضروری خودداری ودر صورت نیاز حتما لوازم زمستانی به همراه داشته واز سرعت غیر مطمئنه خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه