اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

مدارس بهترین جایگاه برای انجام برنامه های فرهنگی است

مدارس بهترین جایگاه برای انجام برنامه های فرهنگی است
مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با بیان اینکه بهترین جایگاهی که می توان کار فرهنگی انجام داد مدارس هستند، گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در کارهای فرهنگی ورود کند و نیازمند همکاری سایر دستگاه ها و نهاد ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمود روشندل ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل آباد با اشاره به تلاش های آموزش و پرورش در خصوص مسائل فرهنگی، اظهار داشت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در کارهای فرهنگی ورود کند و نیازمند همکاری سایر دستگاه ها و نهاد ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها به نوعی می توانند در خصوص فعالیت های فرهنگی به آموزش و پرورش در زمینه های مختلف کمک کنند، خاطرنشان کرد: بهترین جایگاهی که می توان کار فرهنگی انجام داد مدارس هستند.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه بسیاری از برنامه های فرهنگی نیازمند نشست تخصصی و تعامل برای نهادینه شدن هستند، تصریح کرد: باید نشست ها و جلسات برگزار شود تا این نشست ها باعث ترویج و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب شود.

,

وی همچنین با بیان اینکه اولویت مسائل اموزشی باید مباحث دینی باشد، اذعان کرد: تکالیف مهارت محور در دستور کار است و تکالیف به صورتی مطرح می شود که تمام اعضای خانواده را درگیر کند.

,

 

,

نیازمند ایده های نو فرهنگی مرتبط با شرایط جامعه هستیم

, نیازمند ایده های نو فرهنگی مرتبط با شرایط جامعه هستیم,

مجتبی شاکری، همچنین در این مراسم اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی مهتمرین رکن اصلی فرهنگ شهرستان است که  باید نسبت به بومی سازی برنامه های فرهنگی اقدام کند.

,

وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از عرصه های بعد از انقلاب دستاورد های زیادی حاصل شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به سالهای گذشته تفاوت های زیادی بدست آمده و باید این را به خوبی در بین جوانان و نوحوانان تبیین شود.

,

فرماندار خلیل آباد ضمن تاکید بر لزوم تزریق روحیه امید به جامعه تصریح کرد: به یک خود باوری بزرگی رسیده ایم و نهال انقلاب به درخت تناوری تبدیل شده که امروز وقت برداشت محصول آن است.

,

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه برنامه فرهنگی دیربازده است، اذعان کرد: امروزه باید با توجه به نیاز جامعه و نسل جوان و نوجوان، مسائل فرهنگی اجرا شود و نیازمند ایده های نو مرتبط با شرایط جامعه در مسائل فرهنگی هستیم.

,

شاکری با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت بسیار مهمی است که می توان از آن دوسویه استفاده کرد و باید برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد، عنوان کرد: عده ای از فضای مجازی برای ترویج مسائل مذهبی و اعتقادی و عده ای برای ترویج ولنگاری فرهنگی استفاده می کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه