اخبار داغ

به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران؛

افتتاح بیش از ۸۵۰ پروژه محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان

افتتاح بیش از ۸۵۰ پروژه محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور از افتتاح 857 پروژه محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام اسکندری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به افتتاح 857 پروژه محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان اظهار کرد: روز گذشته در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی نیروی زمینی سپاه که به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد از پنج هزار و 400 پروژه عمرانی و اشتغالزایی قرارگاه محرومیت‌زدایی حدود 857 پروژه سهم این خطه از کشور بود.

به گفته وی، مدرسه‌سازی، ساخت راه روستایی، آبرسانی به روستاها، ساخت خانه برای محرومان، ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی دام و طیور، صنایع دستی، در و پنجره‌ سازی و بلوک‌زنی از جمله پروژه های افتتاح شده در تمام نقاط استان سیستان وبلوچستان می باشد.

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور، میزان اعتبار صرف شده در این پروژه ها را حدود 16 میلیارد تومان دانست و گفت: سپاه بر اساس رسالت مردمی خود و اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در رفع محرومیت زدایی، خانواده‌های نیازمندی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند را در مناطق مختلف شناسایی و به سازمان های حمایتی معرفی می کند.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه