اخبار داغ

فواد ایزدی در گفت و گو با دانا؛

تاثیر گذاری مرضیه هاشمی در جامعه آمریکا زیاد است/ وزارت امور خارجه ورود کند/ منتقدان تاثیر گذار در آمریکا دستگیر می شوند

تاثیر گذاری مرضیه هاشمی در جامعه آمریکا زیاد است/ وزارت امور خارجه ورود کند/ منتقدان تاثیر گذار در آمریکا دستگیر می شوند
کارشناس مسائل آمریکا به دستگری مرضیه هاشمی در آمریکا اشاره کرد و گفت: سبک دولت آمریکا معمولاً دستگیری خبرنگار مشهور نیست و با توجه به اینکه به هر حال این گونه اقدامات هزینه دارد و از طرفی آمریکایی ها هم ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارند، معمولاً انواع فشارها را اعمال می کنند و از هیچ گونه آزار و اذیتی دریغ نمی کنند.
[

فواد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی توسط پلیس اف بی آی آمریکا به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: سبک دولت آمریکا معمولاً دستگیری خبرنگار مشهور نیست و با توجه به اینکه به هر حال این گونه اقدامات هزینه دارد و از طرفی آمریکایی ها هم ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارند، معمولاً انواع فشارها را اعمال می کنند و از هیچ گونه آزار و اذیتی دریغ نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی به چرایی دستگیر خبرنگار آمریکایی پرداخت و تصریح کرد: آمریکایی ها زمانی فرد خاطی و منتقد را دستگیر می کنند که آزار و اذیت ها و فشارها علیه او جواب ندهد و همچنین این فرد در اذهان عمومی و سطح جامعه تاثیر گذار باشد.

,

 

,

کارشناس مسائل آمریکا افزود: خانم هاشمی این ویژگی را داشت و هم در سطح بین الملل چهره شناخته شده و تاثیر گذاری بود و هم در داخل آمریکا برای قشر جوان کشور و مردمی که بعضاً تحت تاثیر تبلیغات رسانه های آمریکایی هستند.

,

 

,

ایزدی بیان داشت: فردی که شیفته آمریکا نبوده و خودش آمریکایی و منتقد سیاست خارجه آمریکا باشد، تاثیر گذار است.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در کشوری که بخشی از جامعه آن قرار است متاثر از تبلیغات آمریکایی باشد به همین جهت تاثیر گذاری مرضیه هاشمی بالا بوده و آمریکایی ها راهی جز دستگیری او نداشتند.

,

 

,

ایزدی در پاسخ به این سوال که "وظیفه وزارت امور خارجه ایران در واکنش به این اقدام چه خواهد بود؟" گفت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارد که حتماً به این ماجرا ورود کند، زیرا مرضیه هاشمی تابعیت ایرانی دارد و فردی که تابعیت ایرانی دارد و در کشور دیگری دستگیر می شود وزارت امور خارجه حتماً باید ورود کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه