اخبار داغ

افتتاح ده‏‌ها پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر

افتتاح ده‏‌ها پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در دهه فجر امسال ۴۲ پروژه در حوزه آموزش و پرورش در استان اردبیل افتتاح خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری عصر امروز در همایش شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد مغان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: شورای آموزش و پروش شهرستان در سال جاری در راستای رونق بخشیدن به فضاهای آموزشی و پرورشی و تجهیز مدارس تلاش و همت جدی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش مشارکت مسئولان در امر تعلیم و تربیت دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران تصویب قانون اساسی تشکیل شورای آموزش و پرورش منشاء اصلی رونق  حوزه تعلیم و تربیت می‌باشد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عملکرد شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد را در سالهای اخیر مطلوب عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی شورای آموزش و پرورش تشویق و اولیاء دانش‌آموزان به مشارکت در امر تعلیم و تربیت است که در این راستا شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان پارس آباد عملکرد مطلوبی را به خود اختصاص داده‌اند.

,

ناصری با مقایسه حوزه آموزش و پرورش ایران با سایر کشورهای جهان تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان فاصله کمی با آنها دارد که می‌توانیم با مشارکت مردم این فاصله را پر کنیم.

,

وی از کسب رتبه اول شهرستان پارس‌آباد در ساخت و تجهیز مدارس در بین شهرستانهای استان خبر داد و اضافه کرد: مدارس شیفت صبح از لحاظ آموزش از کیفیت خوبی برخوردار است بنابراین باید با مشارکت انجمن اولیا و مربیان و خیرین تمامی مدارس را به شیفت صبح برسانیم.

,

در پایان علی علایی فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز با تشکر و قدردانی از مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، انجمن اولیا و مربیان و شورای آموزش و پرورش پارس آباد از سرمایه‌گذاران و خیرین جهت در امر مدرسه‌سازی دعوت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه