اخبار داغ

شاگردان کی روش در مسیر فینال جام 2019 آسیا؛

آیا تیم ملی ایران با گذشت از مرحله یک هشتم نهایی فینالیست خواهد شد؟

آیا تیم ملی ایران با گذشت از مرحله یک هشتم نهایی فینالیست خواهد شد؟
مرحله گروهی دوره اول جام ملتهای آسیا با دو برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران و یک مساوی برابر تیم مدعی عراق در حالی پایان یافت که، مسیر را برای تیم ملی تا بازی فینال در صورت ثابت ماندن وضعیت فعلی جدول رده‌بندی هموارتر ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سبلان‌ما، مرحله گروهی دوره اول جام ملتهای آسیا با دو برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران و یک مساوی برابر تیم مدعی عراق در حالی پایان یافت که، مسیر را برای تیم ملی تا بازی فینال در صورت ثابت ماندن وضعیت فعلی جدول رده‌بندی هموراتر ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

مرحله اول گروهی این دوره از رقابت های فوتبال جام 2019 آسیا در حالی به اتمام رسید که برخی از تیم های مدعی بر عنوان قهرمانی آنچنان باید و شاید نتوانستند ظاهر شوند و تا حدی که توام با شگفتی باشد نبود و برخی از تیمها چنان نتیجه غیرقابل انتظار را به دست اوردند که کمتر کسی به آن نتیجه های به دست آمده فکر می کرد.

,

از جمله می‌توان به شکست مدافع عنوان قهرمانی، استرالیا برابر اردن و پیروزی تنها با اختلاف یک گل کره‌جنوبی مقابل فیلیپین اشاره کرد.

,

هرچند که با گذشت یک بازی نمی‌توان در خصوص رده‌بندی پایانی مرحله گروهی قضاوت کرد ولی در صورتیکه وضعیت فعلی حفظ شود از جمع تیم‌های سوم مرحله گروهی تیم‌های قرقیزستان و لبنان حذف خواهند شد و تیم‌های سوم گروه های A،B،C،D به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد.

,

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با یکی از تیم‌های فلسطین، کره‌شمالی، لبنان، عمان، ترکمنستان یا یکی از دو تیم عربستان و قطر، روبرو می‌شود.

,

مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا روزهای آخر خود را سپری می‌کند و فردا (پنج‌شنبه)، تکلیف تیم‌های راه یافته به یک‌هشتم نهایی مشخص می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران، امشب برابر عراق قرار می‌گیرد و در صورت برتری یا کسب تساوی به عنوان تیم نخست گروه D به مرحله حذفی راه می‌یابد اما در صورت قبول شکست برابر عراق، تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد می‌رود.

,

صعود ایران به عنوان تیم اول یا دوم گروه، حریف آن را در مرحله یک‌هشتم نهایی تعیین می‌کند. در صورتی که ایران به عنوان تیم دوم گروه به دور حذفی برسد، برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام، باید از سد صدرنشین گروه E بگذرد که قطر یا عربستان است و بازی آسانی برای شاگردان کی‌روش نخواهد بود.

,

اما اگر ایران - مطابق انتظار - به عنوان سرگروه به دور بعد راه یابد، برای شناختن حریف خود در یک‌هشتم نهایی با چند احتمال روبرو خواهد بود.

,

آیین‌نامه مسابقات جام ملت‌های آسیا به گونه‌ای طراحی شده که تقابل تیم‌های برتر سوم با حریفانشان در مرحله یک‌هشتم نهایی، تابع جدول خاصی است. بر اساس جدول طراحی شده، با توجه به این که کدام چهار تیم، از گروه‌های شش گانه جواز حضور در یک‌هشتم نهایی را کسب می‌کنند، تقابل‌های آن مرحله مشخص می‌شود. به عنوان مثال، اگر تیم‌های سوم گروه‌های B ، A C و D به مرحله بعدی راه یابند، سرگروه گروه D، با تیم سوم گروه B یعنی فلسطین دیدار می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه