اخبار داغ

طبق شنیده ها؛

رضایت مردم برای جابجایی قبرستان واقع در مسیر پل سوم بشار/نوبت به شهرداری یاسوج رسید+تصاویر

رضایت مردم برای جابجایی قبرستان واقع در مسیر پل سوم بشار/نوبت به شهرداری یاسوج رسید+تصاویر
طبق شنیده ها گفته می شود که مردم برای رفع معارض قبرستان اعلام آمادگی کرده است و شهرداری یاسوج می تواند این مشکل را حل کند البته با وجود تماس های زیاد با مسئولان شهرداری موفق نشدیم این موضوع را پیگیری کنیم چرا که به نظر می رسد هر لحظه در جلسه هستند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، یک فاز پل سوم بشار بعد از 15  سال افتتاح شد و یک لاین دیگر این پل باقی مانده است، اینکه  بخش دیگر آن قرار است چه زمانی افتتاح شود جای سوال دارد چرا که طبق گفته مدیرکل سابق  راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد  11 میلیارد تومان برای افتتاح فاز دوم پل اعتبار نیاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, ،,

 

,

هر چند همین بخش افتتاح شده نیز دارای مشکلی از جمله تاریکی است برخی علائم رانندگی نصب شده است اما تاریکی مطلق در در پل وجود دارد گاهی نیز شاهد ترافیک در مسیر پل سوم بشار هستیم که نیاز است با نگاه کارشناسی  مشکلات آن نیز بر طرف شود.

,
, ,

اما در این میان نکته ای وجود دارد که قبل تامل است آن هم لاین دوم این پل است  که هنوز افتتاح نشده است اما گویا اگر افتتاح شود گریبان گیر مشکلات زیادی خواهد شد خیابان 45 متری زیرتل برای افتتاح به این لاین باید متصل شود اما بخشی از این خیابان به دلیل عرض کم  تنها یک خودرو می تواند عبور کند و با افتتاح لاین دوم شاهد ترافیک در این قسمت هستیم.

,

یکی از دلایل عرض کم بخشی از خیابان 45 متری زیرتل، قبرستانی است که  در مسیر این جاده قرار دارد و به دلیل معارضاتی که داشته است تا کنون شهرداری برای عریض کردن آن اقدامی نکرده است.

,
, ,

 قبرستانی که در مسیر این جاده قرار دارد قبرستان قدیمی است که نیاز است شهرداری یاسوج  نسبت بر طرف شدن این مشکل نیز اقدام کند هر چند که ممکن است افتتاح لاین دوم زمانی برابر با لاین اول را به دنبال داشته باشد.

,

طبق شنیده ها گفته می شود که مردم برای رفع معارض قبرستان اعلام آمادگی کرده است و شهرداری یاسوج می تواند این مشکل را حل کند که طی تماس های زیاد با مسئولان شهرداری موفق نشدیم این موضوع را پیگیری کنیم چرا که به نظر می رسد هر لحظه در جلسه باشند!

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه