اخبار داغ

جاده های وصله دار ورودی شهر یاسوج همچنان چشم انتظار بازسازی/جاده هایی که فریاد رسی ندارند+تصاویر

جاده های وصله دار ورودی شهر یاسوج همچنان چشم انتظار بازسازی/جاده هایی که فریاد رسی ندارند+تصاویر
جاده تلخسرو به سمت نجف آباد و شهر یاسوج آنقدر وصله دارد که گویا خیابانی در یک مکان دور افتاده است که امکان رسیدگی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، وقتی اسم جاده و خیابان و آسفالت می آید مردم شهر یاسوج را به فکر می اندازد، که چرا نباید در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان جاده های ارتباطی مناسب وجود داشته باشد دلیل اینکه شهر یاسوج از وجود چنین جاده هایی محروم است چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو, ،,

 

,

هم استاندار، هم شهردار و هم معاون عمرانی شهرداری  و اعضای شورای شهر می دانند که ورودی شهر یاسوج از پمپ بنزین منصوری تا اکبرآباد در چه وضعیتی قرار دارد اما اینکه چرا برای ترمیم آن  اهتمامی وجود ندارد جای تامل است شهر یاسوج  مرکز استان است بنابراین باید از نظر ظاهری وضعیت بهتری نسبت به بقیه مکان ها داشته باشد که متاسفانه اینگونه نیست.

,
, ,

 مدت ها است که مردم از ورودی شهر یاسوج  به شدت ناراضی هستند چرا که آسفالت آن  اصلا در وضعیت مناسبی قرار ندارد  برآمدگی ها و کنده کاری هایی که در این مسیر وجود دارد باعث می شود که هر روزه خسارت زیادی به خودروهای شهروندان یاسوجی وارد شود از طرفی این وضعیت در شان مرکز یک استان نیست.

,

بارها و بارها در خصوص وضعیت این جاده گزارش هایی منتشر شده است اما چرا توجهی نمی شود جای تامل دارد این جاده مسیر اصلی است و خیلی از مردم این استان و سایر استان ها برای ورود به شهر یاسوج از این مکان عبور می کنند بنابراین انتظار می رفت بعد از گزارش های مختلف نسبت به ترمیم این جاده اقدام شود.

,
, ,

شهرداری یاسوج در ابتدا از نبود قیر در بازار می گفت، گاهی لکه گیری هایی در سطح شهر انجام می شود اما باید گفت که این مسیر تلخسرو، نجف آباد و اکبرآباد نیاز ضروری به لکه گیری دارد بریدگی های برخی نقاط در این مسیر  نارضایتی های زیادی را ایجاد کرده است.

,

 

,

دو ماه دیگر تا آغاز تعطیلات نوروزی مانده است اگر قرار است وضعیت به همین شکل باشد بدون شک چهره ای نا زیبا از شهرمان را به  مسافران ارمغان می دهیم جالب نیست که فردی کیلومترها از شهرش وارد این استان شود ماشینش مشکلی نداشته باشد اما در بدو ورود به یاسوج در اثر نا مناسب بودن جاده ها خراب شود.

,

مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر در ترمیم کوچه ها و خیابان های نا مناسب به ویژه ورودی شهر یاسوج تلاش کنند چرا که بدون شک  بر روی قضاوت های مردم تاثیرگذار است.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه