اخبار داغ

رئیس ستاد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان:

امام خمینی(ره)بالاترین شأن را خادمی ملت می دانستند

امام خمینی(ره)بالاترین شأن را خادمی ملت می دانستند
رئیس ستاد کنگره شهدای استان کرمان گفت : پشت میز هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی، خون ۱۰ شهید است پس آن مسئول باید خود را خدمت گذار مردم بداند نه سرور و سالار ، زیرا مردم ما پشت سر امامی حرکت کردند که بالاترین شأن را خادمی ملت می دانست پس چطور ما که از امام دم می زنیم خود را سرو و آقای مردم بدانیم؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سعید کاظمی رئیس ستاد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص دومین کنگره سرداران و ۶۵۰۰ شهید استان  اظهار داشت: در این کنگره سعی داریم بخشی از اخلاق و سیره شهدا را به جامعه بر گردانیم تا مشکلات حل شود؛ بنابراین راهبرد اصلی شهدا اخلاص،ایثار و مقاومت است که شهدا با آن، کشور را از سخت ترین دهه انقلاب به سلامت عبور دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

این مقام مسئول  گفت : در درجه اول برای انتقال این سه ویژگی باید شهدا را خوب بشناسیم که در این راستا به انتشار کتاب و مستندسازی اقدام کرده ایم و باید به رفتار شهدا به عنوان الگو نگاه کرد نه فقط تابلوی آنها بالای سرمان باشد در کنار شناخت، عمل به سیره آنها هم مهم است.

,

وی ادامه داد: مردم و مسئولین در جایگاه هایی که قرار گرفتند باید نگاه ویژه ای به این نکته داشته باشند که  اگر امروز به جای من نوعی شهید نشسته بود چه می کرد و اولویت کاری از نظر شهدا چه بود؛ اولویت ها باید با الگوگیری از شهید باشد که اگر چنین شد دیگر تبعیض و اختلافات  در جامعه نیست.

,

رئیس ستاد کنگره شهید استان کرمان بیان کرد: پشت میز هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی، خون ۱۰ شهید است پس آن مسئول باید خود را خدمت گذار مردم بداند نه  سرور و سالار؛ زیرا مردم  ما پشت سر امامی حرکت کردند که بالاترین شأن را خادمی ملت می دانست پس چطور ما که از امام دم می زنیم خود را سرو و آقای مردم بدانیم؟

,

این مقام مسئول اظهار داشت :کشورهای منطقه در بحث امنیت و مبارزه با متجاوز از ما الگو گرفتند و نتیجه هم دیدند و با برگزاری اجلاسیه، این رویداد تمام نمی شود و در زمینه های ایجاد شده  ادامه دارد.

,

وی در پایان گفت:همه می خواهیم تحت عنوان نام شهدا کار کنیم و جایگاه و نام شهدا باید در همه برنامه های مرتبط با کنگره جای خود را باز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه