اخبار داغ

نماینده جنوب استان در مجلس:

مجلس اجازه دور زدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را نخواهد داد

مجلس اجازه دور زدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را نخواهد داد
نماینده مردم دیر، کنگان ، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و وکلای ملت به هیچ وجه اجازه دور زدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را به کسانی که به نوعی در تلاش برای به مقصد نرسیدن این مطلوب هستند را نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، سکینه الماسی نماینده جنوب استان بوشهر در گفت و گو با سپاس در مورد خطر اشرافی گری در بین مسئولین گفت: رو آوردن مدیران به سمت اشرافی‌گری آفت و سم مهلکی برای جامعه تلقی می‌شود. قطعا مدیرانی که رنگ و لعاب زندگی اشرافی گری و تجمل گرایی را در زندگی خود همراه می‌کنند از درد مردم و شرایط بد معیشت آن ها غافل هستند و از این رو نمی‌توان آن ها را مدیرانی از جنس مردم دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

 

,

نماینده مجلس در این رابطه افزود: مردم مدیرانی می‌خواهند که دغدغه و مشکلات آن ها را بفهمند و از هرچه تعلقات مادی است دل بکنند. اشرافی‌گری نمونه بارز تبعیض و مصداق بی عدالتی و بیانگر فساد در جامعه است و جلوگیری از این رویه به معنای جلوگیری از سواستفاده های مالی و فسادهای اقتصادی است. چگونه مسئولی که درد مردم را نمی‌فهمد می‌تواند برای حل مشکل آنها گام بردارد؟ امروز مردم به مسئولانی از جنس خودشان نیاز دارند که از درد آنها باخبر باشد و تمام هم و غمشان حل مشکلات مردم باشد.

, .,

 

,

نایب ریئس فراکسون جوانان مجلس در رابطه با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در سیستم مدیریتی کشور بیان کرد: بکارگیری ظرفیت جوانان و نیروهای کارآمد در بدنه مدیریتی کشور به مثابه تزریق خونی تازه در کالبد نظام اجرایی و مدیریتی کشور است که این نظام را با پویایی و شادابی همراه می کند. در این میان شاید بتوان قانون منع به کارگیری بازنشستگان که در راستای عدالت نسلی تصویب شده را یکی از مهم ترین قوانین پارلمان جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

, .,

 

,

نماینده جنوب استان بوشهر ادامه داد: با اجرای این قانون که ذاتا بر استفاده از ظرفیت های جوان، کاربلد و تازه نفس تاکید دارد از ظرفیت های بی نظیر جوانان این مرز و بوم در مناصب مدیریتی و اجرایی به نحو احسن بهره مند خواهیم شد. به کارگیری از ظرفیت جوانان در دستگاه های اجرایی که یکی از مولفه های اثربخش در ساماندهی نیروی انسانی است موفقیت های زیادی را در عرصه اجرایی و مدیریتی برای کشور به همراه خواهد داشت که از دیگر سو میتوان با استفاده از مشورت ها و اندیشه ورزی بازنشستگان عزیز هرچه بهتر شاهد کارآیی نیروی جوان تازه نفس و رشد فزاینده پیشرفت های ایران عزیز باشیم. از این رو مجلس شورای اسلامی و وکلای ملت به هیچ وجه اجازه دور زدن قانون را به کسانی که به نوعی در تلاش برای به مقصد نرسیدن این مطلوب هستند را نمی دهد.

, ., .,

 

,

الماسی با اشاره به برجام و عهدشکنی های آمریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به تعهدات خود در تمامی قراردادهای بین المللی پایبند بوده و در راستای عقلانیت و منطق گام برداشته است. ایران هیچ گاه حقوق طرف مقابل را نقض نکرده و همواره بر سر عهد و پیمان خود مانده است. باتوجه به این که نظارت بر روند برجام و spv تحت اختیارات نهادهای امنیتی نظام است، شورای عالی امنیت ملی و نهادهای مربوطه در خصوص عهدشکنی های طرف غربی تصمیم مقتضی را خواهند گرفت. مجلس نیز از حقوق ملت ایران حمایت و هرگز از منافع کشور عقب نشبنی نخواهد کرد.

, spv , .,

 

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه