اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

اصحاب رسانه اولویت حقوق جامعه را در نظر بگیرند/ وحدت و امنیت اجتماعی در کنار دانستن حق مردم هستند

اصحاب رسانه اولویت حقوق جامعه را در نظر بگیرند/ وحدت و امنیت اجتماعی در کنار دانستن حق مردم هستند
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مردم حق دانستن و زندگی در امنیت را دارند، گفت: اصحاب رسانه اولویت حقوق جامعه را در انعکاس اخبار در نظر بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در نخستین جلسه اخلاق رسانه‌ای در آذربایجان‌غربی که با حضور اسحاب رسانه و جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: باید در تمام کارهایمان این نکته را مدنظر داشته باشیم که خداوند شاهد و ناظر اعمال است و خود به عنوان قاضی نسبت به تمام امورات انسان رسیدگی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: خبررسانی درست و دقیق باید مدنظر اصحاب رسانه باشد چراکه این اعمال به عنوان اطلاع رسانی در بطن جامعه پراکنده می‌شوند و می‌تواند باعث ریختن آبروی افراد باشد.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: دقت کنیم که حق مردم فقط دانستن است؟ هر دانستنی حق مردم است یا خیر؟ آیا دین‌داری، وحدت، امنیتی و آسایش حق مردم نیست و نباید به آن‌ها فکر کرد؟

,

وی، گفت: تعارض میان حقوق مردم با دانستن را بدانیم و به تمام حقوق جامعه و مردم احترام بگذاریم.

,

حجت الاسلام قریشی، بیان داشت: برخی مواقع تزاحم حقوق رخ می‌دهد که در این شرایط باید موقعیت را بشناسیم و به اصول صحیح در این مورد بپردازیم. باید به این موارد دقت شود تا اطلاع رسانی درست انجام شود.

,

وی، با اشاره به اینکه برگزاری طرحی با عنوان «فرزندت کجاست؟» که در ماه‌های اخیر در جامعه شکل گرفت، از چند بابت دارای مشکلاتی بود، تاکید کرد: باید در این طرح‌ها سراغ مسئولینی که فرزندان آن‌ها در راه انقلاب و جامعه اسلامی فدا شده‌اند نیز رفته شود و این گونه نباشد که تنها برای مچ‌گیری و بیان عوامل مشکل‌دار رفت.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، لزوم پرداختن به وجهه مثبت در کنار وجوه منفی مسئولین را یادآور شد و گفت: هم خیانت برخی مسئولان و خانواده آن‌ها را یادآور شویم و هم نسبت به بیان خدمات آن‌ها به جامعه و مردم اقدام کنیم تا دچار عقوبت الهی نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه