اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان:

بیش از ۳ هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آذربایجان‌غربی توزیع شد

بیش از ۳ هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در آذربایجان‌غربی توزیع شد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع سه هزار و ۱۷۷ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد دراستان درراستای تنظیم بازار قیمت این محصولات از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  احمد دهقان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از این میزان اقلام پروتینی توزیع شده از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۱۷۷۹ هزار تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳۶۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۳۲ تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

دهقان، افزود: در مجموع ۱۵۱ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است.

,

این مسئول، ادامه داد: توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت ۲۹ هزارتومان و برنج تایلندی از دو نوع هومالی و GTC به  قیمت ۵ هزار و ۹۸۰ تومان و ۴ هزار و ۶۸۸ تومان برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه خواهد داشت.

,

وی، افزود: درحال حاضر درراستای تعادل قیمت بازار مرغ توزیع مرغ منجمد به قیمت ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت مرغ گرم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح فروشگاههای زنجیره ای و مرغ فروشی های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه خواهد داشت.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، اضافه کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم و به هر میزان که نیاز باشد تامین و به بازار عرضه و توزیع می شود.

,

دهقان، در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار نیزاضافه کرد: طبق توافق انجام گرفته با واحدهای مرغ تخمگذاردر استان ، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه