اخبار داغ

ماجراهای دنباله دار تصفیه خانه سرفاریاب و وعده های مسئولان/امام جمعه سرفاریاب:سهل انگاریهای صورت می گیرد!

ماجراهای دنباله دار تصفیه خانه سرفاریاب و وعده های مسئولان/امام جمعه سرفاریاب:سهل انگاریهای صورت می گیرد!
تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب یکی از مطالبات مهم شهروندان و همچنین مهمترین موردی است که روزانه اهالی سرفاریاب به آن نیاز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ،تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب یکی از مطالبات مهم شهروندان و همچنین مهمترین موردی است که روزانه سرفاریابی ها به آن نیاز دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در ششم فروردین ۱۳۹۷ نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی،لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی و بازدید از طرح ساخت تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب گفت: با توجه به ضرورت تامین آب شرب سالم برای شهروندان سرفاریاب تجهیزات لازم برای این طرح تامین شده است و قرار شد این تصفیه خانه سوم خرداد ماه امسال به یمن سالروز آزادی خرمشهر افتتاح شود.

,

نتیجه تصویری برای تصفیه خانه سرفاریاب

, نتیجه تصویری برای تصفیه خانه سرفاریاب,

عدل هاشمی پور رفع مشکلات مناطق مختلف استان را وظیفه دولت دانست و گفت: وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی قانونگذاری است.

,

 

,

در تیرماه همین سال نیزهاشمی پور در این تذکر به مشکلات آب شرب شهرهای سرفاریاب و دیشموک اشاره کرد و گفت: آب آشامیدنی مردم فهیم و ولایتمدار شهرهای سرفاریاب و دیشموک از جهت کمی و کیفی مشکل دارد.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی در این تذکر از وزیر نیرو درخواست کرد مطالعات، طراحی و عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهر دیشموک از رودخانه گندمکار سرعت داده شود.

,

 

,

وی در خصوص حل مشکل آب شرب سرفاریاب تأکید کرد : تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد اما پس از حدود 9ماه از این وعده در انتظار آب شرب برای آشامیدن هستند.

,

نتیجه تصویری برای تصفیه خانه سرفاریاب

, نتیجه تصویری برای تصفیه خانه سرفاریاب,

 

,

در هشتم تیرماه سال جاری نیز رجب پور معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به برخی گلایه مندی ها در خصوص آب سرفاریاب هم اینطور تصریح کرد: کدر شدن آب و افت ظاهری کیفیت آب در سرفاریاب همواره دغدغه جدی مردم و مسئولان بود و در همین رابطه پروژه عظیم تصفیه خانه سرفاریاب با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال از سال ۹۶ شروع به کار کرد.

,

 

,

اما ماجرا به همین جا ختم نمیشود و امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نمازجمعه روز21دیماه به کندی همین مورد اشاره کرد و گفت:مطالبه مهم مردم سرفاریاب از مسئولان در خصوص تصفیه خانه تسریع در روند کار و افتتاح ان در دهه فجر است ولی با این روند وعده افتتاح دهه فجر در هاله ای از ابهام قراردارد.

,

نتیجه تصویری برای تصفیه خانه سرفاریاب

, نتیجه تصویری برای تصفیه خانه سرفاریاب,

حجت الاسلام پژمان افزود:کار تصفیه خانم تمام هست کارهای اصلی  انجام گرفته اماسهل انگاریهای صورت می گیرد نکندافتتاح برای وعده و زمان دیگرباشد .

,

 

,

در پایان با مطالعه ساده میتوان پی برد که این پروژه روند کندی دارد و قرار بود در خردادماه سال جاری افتتاح شود که این مورد محقق نشد اما همه ی مردم سرفاریاب از مسئولان استانی و شهرستانی در راس فرماندار چرام خواستارند که هرچه سریعتر چنین موردی را سامان داده و حل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه