اخبار داغ

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرکرد خبرداد:

فشارهای اقتصادی کمک های خیرین را کاهش نداد/ افزایش 24 درصدی درآمد ها

فشارهای اقتصادی کمک های خیرین را کاهش نداد/ افزایش 24 درصدی درآمد ها
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: فشارهای اقتصادی تاثیری در کمک های مردمی نداشت بلکه این کمک ها سال به سال رو به افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛  حیدری با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی تاثیری بر روی خیرین نگذاشته است بیان داشت: علی رغم فشارهای اقتصادی کمک های مردمی کاهش پیدا نکرد و رو به افزایش بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی  اظهار کرد: نسبت به 9 ماهه گذشته در آمدهای ما 24 درصد افزایش داشته است.

,

حیدری گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین دو هزار و 119 نفر هستند که تحت حمایت حامیان قرار گرفته اند.

,

وی اظهار کرد: برای سال جاری 142 عنوان برنامه محوری برنامه ریزی شده است که اجرا می شود که این فعالیت ها در کمیته امداد با نماد 40 سالگرد پیروزی انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه هم زمان با 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هر شهرستانی از طلاب، نخبگان، دانش آموزان و ... تجلیل و قدردانی صورت می گیرد بیان داشت: افراد واجد شرایط را شناسایی کرده و در برنامه های اجرایی مورد تاکید قرار خواهند گرفت.

,

حیدری ادامه داد: فرزندان ایتام و محسنین بیش از چهار هزار نفر هستند که 368 مورد از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

,

وی با اذعان بر اینکه میانگین فرزند به حامی 3 نفر است بیان داشت: حامیان فعال در استان 14 هزار و 261 نفر که با کمیته امداد و امام خمینی (ره) همکاری دارند.

,

حیدری با اشاره به اینکه در بخش سنوات نیز در طی 9 ماهه سال جاری 29 میلیارد ریال سنوات داده شده است بیان داشت: طرح ایتام و محسنین 130 میلیارد ، صدقات دو میلیارد و 900 میلیون تومان، اکرام ایتام و محسنین 13 میلیارد ، زکات 4 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

,

وی اظهار کرد: 102 هزار صندوق صدقات در سطح استان وجود دارد  که درآمد های خوبی از این صدقات حاصل می شود که بتوان گوشه ای از مشکلات محرومین و نیازمندان را حل کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه