اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

کمک 170 میلیون تومانی خیران هیدجی به ایتام/ اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است

کمک 170 میلیون تومانی خیران هیدجی به ایتام/ اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اصلاح الگوی مصرف، توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، همت مضاعف و کار جهادی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز در جمع شورای مدیران این نهاد در اداره صائین قلعه بر توجه به ارتقاء شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در مدیریت تأمین اقتصاد و معیشت جامعه هدف تأکید کرد و افزود: امروز دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از ابزار تهدید، تحریم و تورم در جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه ملت ایران هستند و اصلاح الگوی مصرف، توجه به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، همت مضاعف و کار جهادی تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطر نشان کرد: لازمه اصلاح الگوی مصرف، ارائه آموزش‌های مناسب به جامعه هدف برای  در سبک زندگی دینی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در خانواده‌های تحت حمایت است.

,

صفری با بیان اینکه مردم ستون خیمه کمیته امداد در حوزه مبارزه با فقر هستند، ابراز کرد: راهبرد کمیته امداد در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی پیدا کردن ظرفیت‌های جدید و به صحنه آوردن این ظرفیت‌ها برای رفع فقر و کمک به تأمین اقتصاد و معیشت جامعه هدف است.

,

وی با تأکید بر اینکه کارگزاران محرومیت‌زدایی کمیته امداد سربازان نظام در جنگ اقتصادی هستند، افزود: تلاش ما با الگو گیری از ائمه معصومین (ع) باید به سمتی هدایت شود تا با گره‌گشایی از نیازمندان، ذائقه دهک‌های پایین جامعه را از نظام ولایی شیرین‌تر کرده و نقشه دشمنان را در بدبین کردن مردم به‌نظام خنثی کنیم.

,

وی در ادامه بر فعالیت اثربخش در حوزه محرومیت‌زدایی تأکید کرد و گفت: وظیفه امداد گران در این نهاد مقدس، کار انقلابی، مجاهدانه و جهادی بوده و داشتن تفکر و اندیشه مثبت و نگاه فزاینده به کار رسیدگی به نیازمندان لازمه فعالیت در این نهاد است.

,

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که منجر به شکست در هر کاری می‌شود تلاش نکردن است، افزود: وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد، همت و تلاش مضاعف برای پیشگیری از تأثیرات چالش‌های اقتصادی موجود در سفره نیازمندان بوده و دستیابی به آن درگرو ایجاد پویایی و حرکت مستمر در کار و فعالیت است.

,

صفری بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید در اولویت کارها قرار گیرد، ادامه داد: جهت‌گیری کمیته امداد شبکه‌سازی در حوزه کارهای خیرخواهانه و توانمندسازی در جامعه بوده و لازمه آن تقویت این بخش با راهبرد بسیج امکانات و منابع برای مبارزه با فقر است.

,

وی با اشاره به اینکه همدلی و همگرایی و پای‌کار بودن توفیق برنامه‌ها را تضمین کرده و موجب افزایش اعتماد مردم به کارکردهای اثرگذار کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی می‌شود، افزود: با همین نگاه و توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه، شهر هیدج رتبه نخست استان زنجان را در  سرانه پرداختی به ایتام  از محل کمک حامیان دارد.

,

صفری با بیان اینکه میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج با کمک 170 میلیون تومانی خیران و حامیان نیک‌اندیش در پایان 9 ماهه امسال به 710 هزار تومان رسیده است، بیان کرد: حفظ و ارتقاء این شاخص در کنار توسعه سایر بخش‌های کارکردی این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی با نگاه همدلانه و مجاهدانه و تلاش جهادی و همت همگانی باید در رأس فعالیت‌ها قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه