اخبار داغ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان:

قیمت تمام شده پروژه‌های راه افزایش یافته است

قیمت تمام شده پروژه‌های راه افزایش یافته است
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: اگر چه مشکلات اعتباری در کشور وجود دارد و قیمت تمام شده پروژه‌ها در بخش راه افزایش یافته اما کارگاه‌های راه‌سازی استان در سال آینده فعال خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب نادیان‌رفیع امروز در گفت‌و‌گو با نافع پرداخت اوراق مشارکت به پیمانکاران بابت هزینه‌های پروژه‌ها را عاملی برای کاهش استقبال آنان برای شرکت در مناقصه‌ها دانست و اظهار کرد: اما شرکت‌های پیمانکاری به دلیل حفظ موقعیت شرکت، نیروها و درجه خود باید پروژ‌ه‌هایی را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: پیمانکاران ضرری را که از تأخیر در پرداخت صورت وضعیت حاصل می‌شود در قیمت پیشنهادی خود لحاظ کرده و  و قیمت‌های بالاتری را درج می‌کنند.

,

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه با این وضعیت قیمت تمام شده پروژه‌ها بیشتر می‌شود، تصریح کرد: راه گریزی از افزاش قیمت‌های تمام شده پروژه‎ها نیست و برخی از پروژه‌ها که ردیف ملی داشته پیمانکار می‌داند که تخصیص اعتبارات دارد و کار را انجام می‌دهد اما برای پروژه‌های کوچک پیمانکاران کمتر رقبت پیدا می‌کنند.

,

پیمانکار برای پروژه‌های راه روستایی رقبت ندارد

, پیمانکار برای پروژه‌های راه روستایی رقبت ندارد, پیمانکار برای پروژه‌های راه روستایی رقبت ندارد,

وی با اشاره به اینکه در راه‌های روستایی رقبت پیمانکاران کمتر است، خاطرنشان کرد: موردی بوده است که چند بار آگهی شده اما پیمانکاران ورود نکردند.

,

نادیان‌رفیع با بیان اینکه پروژه‌هایی که ردیف اعتبار ملی دارند کمتر مشکل دارند، گفت: با وجود همه مشکلات در سال جاری مجوزهای خوبی برای عقد قراردادهای جدید مانند محور همدان- قهاوند با 20 میلیارد تومان اعتبار گرفته شده است.

,

 

,

, ,

 

,

کارگاه‌های راه‌سازی در استان  فعالند

, کارگاه‌های راه‌سازی در استان  فعالند, کارگاه‌های راه‌سازی در استان  فعالند,

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه از محور سه راهی اصله به سه راهی کاج 30 میلیارد تومان مجوز مناقصه گرفته شده، اظهار کرد: برای محور اسدآباد به قروه نیز 10 میلیارد تومان اعتبار گرفته شده است.

,

وی با بیان اینکه نهاوند – آورزمان نیز 50 میلیارد تومان اعتبار دارد، افزود: نهاوند به فیروزان نیز دارای اعتبار 10 میلیارد تومانی است که قرارداد آن در حال انعقاد است.

,

نادیان‌رفیع همچنین از انعقاد قرارداد محور نهاوند به سمت بروجرد با اعتبار 5 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با وجود مشکلات اعتباری در حوزه راه در سال جاری و سال‌های آینده کارگاه‌ها فعال خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه