اخبار داغ

شهردار سرخس:

فضاهای تفریحی شهر سرخس توسعه می یابد

فضاهای تفریحی شهر سرخس توسعه می یابد
شهردار سرخس با اشاره به اینکه به دنبال توسعه فضای تفریحی شهر سرخس هستیم، گفت: در بخشی از فاز اول پارک امام (ره) شهر سرخس که 8 هکتار است به زودی وسایل بازی استاندارد نصب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد صفائی در گفتگو با خبرنگار  صبح توس؛ با اشاره به اینکه به دنبال توسعه فضای تفریحی شهر سرخس هستیم، اظهار کرد: در بخشی از فاز اول پارک امام که ۸ هکتار است به زودی وسایل بازی استاندارد نصب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

شهردار سرخس افزود: پروژه فاز دوم پارک امام خمینی شهر سرخس ۵ هکتار است و در تلاشیم تا اگر شرایط جوی مساعد باشد در ایام دهه فجر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

,

 

,

صفائی عنوان کرد: مجوز و اعتبار اولیه پارک اختصاصی بانوان نیز به مساحت ۳ هکتار را دریافت کردیم که عملیات ساخت آن به زودی آغاز می شود.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه برای تقویت و افزایش فضاهای تفریحی شهر سرخس باید بخش خصوصی پای کار بیاید، اظهار کرد: اگر ۵ هکتار زمین سنددار داشته باشیم و بخش خصوصی پای کار بیاید می توانیم فضاهای تفریحی شهر سرخس را توسعه دهیم.

,

 

,

صفائی در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری سرخس برای استقبال از بهار آغاز شده است، گفت: امسال تمامی گل و گیاهانی که در شهر کاشته می شود را خودمان تولید می کنیم.

,

 

,

شهردار سرخس ادامه داد: برای استقبال از بهار ۵۰ تا ۶۰ هزار شاخه گل در شهر سرخس کاشته می شود.

,

 

,

صفائی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری سرخس هر سال برای استقبال از بهار حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان هزینه می کرد اما امسال فقط ۵ میلیون تومان بذر خریداری کردیم و تولید گل توسط خود شهرداری انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه