اخبار داغ

در نامه شهردار مشهد به رئیس اتحادیه جهانی کشتی مطرح شد؛

اعلام آمادگی مشهد برای میزبانی جام جهانی کشتی

اعلام آمادگی مشهد برای میزبانی جام جهانی کشتی
شهردار مشهد با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس اتحادیه جهانی کشتی، با اشاره به آمادگی شهر مشهد برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019، گفت: با توجه به قطعی شدن حضور و دعوت از تیم جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی کشتی آزاد 2019، آمادگی خود را با افتخار برای میزبانی جام جهانی اعلام می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، محمدرضا کلایی‌ صبح امروز با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس اتحادیه جهانی کشتی، با اشاره به آمادگی شهر مشهد برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019، گفت: با توجه به قطعی شدن حضور و دعوت از تیم جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی کشتی آزاد 2019، آمادگی خود را با افتخار برای میزبانی جام جهانی اعلام می‌کنیم تا بتوانیم همچنان به عنوان حامی در کنار کشتی ایران قرار داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

شهردار مشهد به تفاهم‌نامه تیرماه ۹۷ میان شهرداری مشهد و ریاست وقت فدراسیون کشتی در زمینه میزبانی جام جهانی 2019 اشاره کرده و افزود: تاریخی که برای این مسابقات پیشنهاد شده بود اواخر اسفند ماه جاری بود.

,

وی در نامه خود به لالویچ درباره بازدید نماینده اتحادیه جهانی از امکانات مشهد اظهار کرد: آن‌طور که از شواهد و قرائن بر می‌آمد، گزارش وی نیز از امکانات و لوجستیک مشهد مثبت بود.

,

کلایی اضافه کرد: متأسفانه چندی پیش اعلام شد به دلیل اینکه ایران در جام آتی حضور ندارد، میزبانی از مشهد به شهری در روسیه منتقل شده و در کمیسیون فنی اتحادیه افتخار میزبانی از مشهد گرفته شده است.

,

شهردار مشهد متذکر شد: این مسئله سبب ناخرسندی مردم مشهد شد و با توجه به تدارکات انجام شده، مدیریت شهری را نیز متضرر کرد.

,

وی در خصوص انتشار خبر دعوت از ایران در جام جهانی 2019 بیان کرد: از این رو این کلانشهر مجددا آمادگی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد 2019 اعلام می‌کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه