اخبار داغ

شهرک دامپروری نیر همچنان در بلاتکلیفی!

شهرک دامپروری نیر همچنان در بلاتکلیفی!
با اینکه استان اردبیل قطب دامپروری کشور محسوب می شود اما احداث مجتمع و شهرک دامپروری "نیر" پس از وقفه چندین ساله، همچنان بلاتکلیف مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسبلان‌ما، رعایت نکات بهداشتی در روستاها، ایجاد دامپروری واحد وکمک به رونق این صنعت در کنار تبدیل دامداری سنتی به صنعتی وعلمی از جمله عواملی است که سبب می شود تا ساخت شهرک های دامپروری در استانهای مختلف کشور در دستور کار قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, عایت نکات بهداشتی در روستاها، ایجاد دامپروری واحد وکمک به رونق این صنعت در کنار تبدیل دامداری سنتی به صنعتی وعلمی از جمله عواملی است که سبب می شود تا ساخت شهرک های دامپروری در استانهای مختلف کشور در دستور کار قرار بگیرد.,

 در استان اردبیل نیز که قطب دامپروری کشور محسوب می شود، بنا به دلایلی از قبیل رونق صنعت دامپروری استان و تامین گوشت ولبنیات کشور ساخت احداث شهرک دامپروری نیر مورد توجه قرار گفت، اما با گذشت نزدیک به هشت سال، خبری از راه اندازی این شهرک نیست و طبق اذعان نماینده اردبیل این شهرک همچنان بلاتکلیف است.

,  در استان اردبیل نیز که قطب دامپروری کشور محسوب می شود، بنا به دلایلی از قبیل رونق صنعت دامپروری استان و تامین گوشت ولبنیات کشور, رونق صنعت دامپروری استان و تامین گوشت ولبنیات کشور, ساخت احداث شهرک دامپروری نیر مورد توجه قرار گفت, ، اما با گذشت نزدیک به هشت سال، خبری از راه اندازی این شهرک نیست و طبق اذعان نماینده اردبیل این شهرک همچنان بلاتکلیف است.,

 رضا کریمی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان نیر گفت: احداث مجتمع و شهرک دامپروری نیر همچنان بلاتکلیف بوده و نیازمند توجه جدی به فعال‌سازی و بهره‌برداری از این مجموعه هستیم.

,  رضا کریمی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان نیر گ,

وی ادامه داد: در شرایطی که احداث شهرک دامپروری نیر در مساحت ۱۳ هکتار در دستور کار قرار گرفته بود، تا کنون راه‌اندازی این بخش میسر نشده است.

, وی ادامه داد: در شرایطی که احداث شهرک دامپروری نیر در مساحت ۱۳ هکتار در دستور کار قرار گرفته بود، تا کنون راه‌اندازی این بخش میسر نشده است.,

نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: با احداث این شهرک، دامپروری‌های داخل شهر به مجتمع دامپروری نیر انتقال یافته و ساماندهی مناسبی را در این بخش شاهد می‌شدیم.

, نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: با احداث این شهرک، دامپروری‌های داخل شهر به مجتمع دامپروری نیر انتقال یافته و ساماندهی مناسبی را در این بخش شاهد می‌شدیم.,
احداث شهرک دامپروری نیر نزدیک هشت سال است که بلاتکلیف مانده است.
, احداث شهرک دامپروری نیر نزدیک هشت سال است که بلاتکلیف مانده است. ,
 
,   ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه